۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲

گلکسی اس 11 با دوربین 108 مگاپیکسلی می‌آید

ایتنا – اخبار جدیدی منتشر شده درباره پرچمدار بعدی سری گلکسی سامسونگ خبر از وجود یک دوربین نیرومند 108 مگاپیکسلی بر روی این دستگاه می‌دهند.
گلکسی اس 11 با دوربین 108 مگاپیکسلی می‌آید
اخبار جدیدی منتشر شده درباره پرچمدار بعدی سری گلکسی سامسونگ خبر از وجود یک دوربین نیرومند 108 مگاپیکسلی بر روی این دستگاه می‌دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، به‌تازگی اخباری جدید درباره دوربین گلکسی اس 11 به رسانه‌ها راه یافته است که نشان دهنده استفاده از توان 108 مگاپیکسلی برای خروجی عکس‌های این تلفن همراه هستند ولی هنوز سوال‌های بسیاری در این زمینه بدون پاسخ باقی مانده است.
 
برای مثال هنوز نوع عدسی مورد استفاده در این دوربین مشخص نشده است و معلوم نیست که این دوربین 108 مگاپیکسلی از کدام تولیدکننده عدسی برای بهبود کیفیت کاری خود کمک خواهد گرفت.
 
 
 
یکی از منابع بسیار معتبر در زمینه اخبار سامسونگ به‌تازگی در توییتر اقدام به انتشار اطلاعات یاد شده کرده است. او در پست خود تنها به 108 مگاپیکسلی بودن این عدسی اشاره داشته است و جزئیاتی در زمینه نوع و سایر مشخصات عدسی را فاش نکرده است.
 
پیش‌بینی می‌شود که این عدسی دارار یقابلیت برداشت ویدیوهایی با کیفیت 6k بوده و علاوه بر این بتواند ویژگی‌های بسیاری را برای عکاسی در محیط‌های دارای نور پایین به همراه داشته باشد.
 
شایان ذکر است که شرکت سامسونگ هنوز این اخبار را تائید یا تکذیب نکرده است ولی با توجه به سابقه منبع افشا کننده خبر باید گفت که احتمال زیادی برای درست بودن این اطلاعات وجود دارد.
 
کد مطلب: 58760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام