۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹

در نسل بعدی آیپدها، Mini LED جایگزین Mini LED می‌شود

ایتنا - اپل در حال حاضر روی دستگاه‌های مک‌بوک و آیپد خود از صفحه‌نمایش‌های LCD با نور پس‌زمینه LED استفاده می‌کند. این دسته از صفحه‌نمایش‌ها نسبت کنتراست بالایی دارند، رنگ‌های سیاه در آن‌ها بسیار عمیق است و البته رنگ‌های سفید هم بسیار روشن به چشم می‌رسند.
در نسل بعدی آیپدها، Mini LED جایگزین Mini LED می‌شود
اپل قصد دارد تا صفحه‌نمایش‌های OLED را به نفع صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی در دستگاه‌های مک‌بوک و آیپد فدا کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mspoweruser، اپل در حال حاضر روی دستگاه‌های مک‌بوک و آیپد خود از صفحه‌نمایش‌های LCD با نور پس‌زمینه LED استفاده می‌کند. این دسته از صفحه‌نمایش‌ها نسبت کنتراست بالایی دارند، رنگ‌های سیاه در آن‌ها بسیار عمیق است و البته رنگ‌های سفید هم بسیار روشن به چشم می‌رسند.
 
اگرچه برخی از تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های ویندوزی به ارائه صفحه‌نمایش‌های OLED پرداخته‌اند اما به نظر می‌رسد که اپل آیپدها و مک‌بوک‌های خود را با این سری از صفحه‌نمایش‌ها عرضه نکند. گزارش‌های اخیر به‌دست‌آمده از مینگ- چی کو به‌عنوان یکی از تحلیل گران اصلی اپل حاکی از آن است که این کمپانی دستگاه‌های آیپد و مک‌بوک را تا انتهای 2020 و اواسط 2021 با صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی عرضه خواهد کرد.
 
 
 
صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی برای عملکرد بهتر درزمینهٔ کنتراست و رنگ از 10 هزار ال ای دی استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین موجب می‌شوند که دستگاه‌های مجهز به این سری از صفحه‌نمایش‌ها طراحی نازک‌تر و البته سبک‌وزن‌تری داشته باشند که در دستگاه‌های مجهز به صفحه‌نمایش OLED دیده نمی‌شود.
 
دلیل دیگری که اپل به‌جای صفحه‌نمایش‌های OLED ساخت سامسونگ به صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی گرایش دارد این است که این کمپانی خواهد اتکا به این تولیدکننده و رقیب دیرینه خود را کاهش بدهد. کمپانی‌هایی نظیر ال‌جی، اپیستار، ژن دینگ، TSMT و... به‌عنوان عرضه‌کنندگان پنل‌های مینی ال‌ای‌دی و اجزای مرتبط با آن‌ها شناخته می‌شوند که احتمالا اپل برای آغاز همکاری به سراغ یکی از آن‌ها برود.
 
کد مطلب: 58340
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام