۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲

عرضه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 3 برای iOS

ایتنا - کمپانی آناپورنا در توییتر خود اعلام کرد که: «سورپرایز! آناپورنا همین‌الان بازی جرنی پلی‌استیشن 3 کلاسیک را روی iOS عرضه کرد! آن را با پرداخت 7.99 دلار بخرید. چه تشویقی خوبی برای هواداران و بازیکن‌های جدید که هیچ‌وقت شانس تجربه این تجربه فوق‌العاده را نداشته‌اند.
عرضه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 3 برای iOS
با تلاش‌های Annapurna Interactive هم‌اکنون بازی پرطرفدار جرنی پلی‌استیشن 3 کلاسیک برای سیستم‌عامل مشهور iOS هم عرضه شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی آناپورنا به تازگی در توییتر خود اعلام کرد که: «سورپرایز! آناپورنا  همین‌الان بازی جرنی پلی‌استیشن 3 کلاسیک را روی iOS عرضه کرد! آن را با پرداخت 7.99 دلار بخرید. چه تشویقی خوبی برای هواداران و بازیکن‌های جدید که هیچ‌وقت شانس تجربه این تجربه فوق‌العاده را نداشته‌اند.»
 
 
 
البته از نظر اقتصادی، این بازی از نظر مالی چندان موفقیت‌آمیز نبود و در حقیقت کمپانی سازنده آن یعنی thatgamecompany را ورشکسته کرد، ولی به دلیل مناظر بصری بسیار زیبا و آرمان‌گرایانه و گیم پلی قوی توانست طرفداران ویژه‌ای داشته باشد.
چند سال قبل این بازی به پلی‌استیشن 4 هم وارد شد و تا مدت‌ها در فهرست بهترین بازی‌های این کنسول بود. این بازی در حقیقت برگرفته از واقعیت است و اخیرا توسط کمپانی Epic برای گیمرهای کامپیوتر نیز عرضه شده است.
 
به‌ این‌ ترتیب و با عرضه آن برای سیستم عامل مشهور جهان یعنی iOS هم‌اکنون هواداران بازی جرنی می‌توانند از یک روش دیگر هم برای انجام این بازی در اختیاردارند.
گفتنی است قیمت جرنی در اپ استور 7.99 دلار تعریف شده است. هر چند زمان ثابت خواهد کرد که آیا جرنی نسخه iOS می‌تواند همان احساس و موسیقی پویا را در قالب موبایل به گیمرها ارائه دهد یا خیر.
 
کد مطلب: 57665
برچسب ها: iOS کنسول بازی
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام