۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

لنوو لپ‌تاپ مجهز به 5G روانه بازار می‌کند

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی یک مدل لپ‌تاپ جدید مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و طول عمر باتری به مدت یک شبانه‌روز معرفی کند.
لنوو لپ‌تاپ مجهز به 5G  روانه بازار می‌کند

با توجه به آنکه در چند سال اخیر توسعه زیرساخت‌های لازم برای برقراری و راه‌اندازی شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G سرعت گرفته است، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و سازندگان موبایل و سایر محصولات الکترونیکی تصمیم گرفته‌اند که جدیدترین نسل دستگاههای توسعه داده شده خود را مجهز به این فناوری نوین کنند تا بدین ترتیب به کاربران خود امکان بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت را فراهم کرده و با جلب نظر و اعتماد کاربران، سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایتنا از تابناک، حالا بر اساس گزارش‌های منتشرشده در تک رادار، به نظر می‌رسد شرکت لنوو که در صنعت تولید رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ فعالیت می‌کند، نیز در نظر دارد که به توسعه و معرفی یک مدل لپ‌تاپ جدید مجهز به قابلیت شبکه نسل پنجم اینترنت 5G بپردازد.

لنوو همچنین مدعی شده است که ظرفیت و قدرت باتری به کار رفته در این لپ‌تاپ به قدری بالاست که کاربران قادر خواهند بود به مدت یک شبانه‌روز از آن استفاده کنند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه 5G هستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.
کد مطلب: 57580
برچسب ها: لپ‌تاپ لنوو 5G
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام