۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲

پلی استیشن 4 به فروش 100 میلیون دستگاه رسید

ایتنا - آمار جدید کمپانی سونی از عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 نشان می‌دهد که عرضه کلی پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه آن در سال 2013 تا به امروز به 100 میلیون دستگاه رسیده است.
پلی استیشن 4 به فروش 100 میلیون دستگاه رسید
کمپانی سونی بین بازه زمانی شروع ماه آوریل تا پایان ژوئن در حدود 3.2 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 را به بازار عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، آمار جدید کمپانی سونی از عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 نشان می‌دهد که عرضه کلی پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه آن در سال 2013 تا به امروز به 100 میلیون دستگاه رسیده است. به‌این‌ترتیب این کنسول بعد از پلی‌استیشن 1 و پلی‌استیشن 2 سومین دستگاه بازی پرفروش سونی بوده است. در این میان پلی‌استیشن 3 باعرضه 87 میلیون دستگاه در طول عمر خود، در رتبه آخر و چهارم قرارگرفته است.
 
 
 
تحلیل‌های جدید ارائه‌شده از دانیل احمد به‌عنوان تحلیلگر نیکو حاکی از آن است که پلی‌استیشن 4 در میان رقبای خود سریع‌تر از هر کنسول دیگری به عرضه 100 میلیونی رسیده است. رکورد فروش 100 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 4 در بازه زمانی 5 سال و هفت‌ماهه برای سونی به‌دست‌آمده است که کمتر از رکورد 5 سال و 9 ماه برای پلی‌استیشن 2 است. کنسول نینتندو Wii به‌عنوان تنها کنسول دیگری که توانست به بالای 100 میلیون دستگاه در جهان برسد، این رکورد را در بازه زمانی 6 سال و هست ماهه به دست آورد.
 
اگرچه پلی‌استیشن 4 برای سونی یک برگ برنده بزرگ محسوب می‌شود اما این کنسول روزهای پایانی خود را طی می‌کند. اگرچه هنوز بازی‌هایی نظیر Death Stranding، Final Fantasy VII remake و The Last of Us: Part 2 برای پلی‌استیشن 4 عرضه نشده‌اند اما تمرکز سونی این روزها به میزان زیادی به ساخت و عرضه پلی‌استیشن 5 متمرکز شده است. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که آیا این نسخه جدید از کنسول‌های پلی‌استیشن نیز می‌تواند به عرضه 100 میلیون دستگاه برسد یا خیر.
کد مطلب: 57557
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام