۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸

پس از لغو تمام سفارشات، پیش‌فروش دوباره و زمان عرضه گلکسی فولد به‌زودی اعلام می‌شود

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که به‌زودی عرضه تلفن همراه تاشوی گلکسی فولد آغاز خواهد شد و این محصول در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار امریکا می‌رسد.
پس از لغو تمام سفارشات، پیش‌فروش دوباره و زمان عرضه گلکسی فولد به‌زودی اعلام می‌شود
گزارش‌ها حاکی از آن است که به‌زودی عرضه تلفن همراه تاشوی گلکسی فولد آغاز خواهد شد و این محصول در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار امریکا می‌رسد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، عرضه تلفن همراه تاشوی گلکسی فولد به دلیل مشکلات صفحه نمایش از قبیل سوسوزدن و برآمدگی، به تعویق افتاد.
با این‌ حال به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از این تأخیر 45 روزه هنوز از عرضه این دستگاه نومید نشده است و در ایمیلی اعلام کرده است که تاریخ دقیق پیش‌فروش این محصول به‌زودی اعلام خواهد شد.
 
کن اوه-هیون به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت سامسونگ دراین‌باره اظهار کرده است که عرضه گلکسی فولد در ایالات‌ متحده زیاد دیر نخواهد بود.
با این‌ حال باقی اطلاعات در رابطه با تاریخ دقیق عرضه این محصول 1980 دلاری هنوز مشخص نشده است.
 
 گلکسی فولد
 
با این‌ وجود گلکسی فولد تنها محصولی نیست که در انتظار عرضه است و بلندگوی هوشمند گلکسی هوم نیز که به دستیار بیکسبی مجهز است، بعد از گذشت یک سال از تاریخ رونمایی‌اش به‌ احتمال‌ قوی در ماه‌های آینده سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
البته این تأخیرها برای برند خوش‌قول و وقت‌شناس سامسونگ بسیار عجیب به نظر می‌رسد.
 
هم‌اکنون قاب گلکسی فولد در مرحله کنترل کیفیت قرار دارد و سامسونگ به‌سختی برای برطرف کردن مشکل صفحه‌نمایش گلکسی فولد تلاش می‌کند.
نکته مبهم در اینجا این است که چند مشتری هنوز هم خواهان پرداخت این رقم هنگفت برای خرید گلکسی فولد هستند و تصمیمشان در این رابطه عوض نشده است.
 
کد مطلب: 56974
برچسب ها: گلکسی فولد سامسونگ
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام