۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲

درخواست هواوی از دادگاه برای خاتمه دادن به ممنوعیت تجهیزاتی از سوی آمریکا

ایتنا - رن ژنگفی، مدیرعامل هواوی، گفته است که این شرکت خود را بر محدودیت‌ها آماده کرده است، و ظاهرا در این راستا تراشه‌ها را برای حفظ تولید خود ذخیره‌سازی و انبار کرده است.
درخواست هواوی از دادگاه برای خاتمه دادن به ممنوعیت تجهیزاتی از سوی آمریکا
غول چینی یک حکم مختصر را به در پرونده قضائیش علیه آمریکا درخواست نموده و در آن مبنای قانون اساسی قانونی اقدامی را زیر سوال برده که آژانس‌های دولتی را از خرید تجهیزات هواوی منع می‌کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، سونگ لیوپنگ، مدیر ارشد حقوقی هواوی، گفت که استفاده از امنیت سایبری به عنوان بهانه‌ای برای ممنوع کردن استفاده از هواوی نمی‌تواند باعث بهبود امنیت شبکه‌ها شود، و باعث القای یک «حس امنیت کاذب» می‌شود.
 
سونگ در یک کنفرانس خبری در شنزن گفت: «سیاستمداران در آمریکا از نیروی کل یک ملت برای مقابله با یک شرکت خصوصی استفاده می‌کنند».
 
«آنها از هر ابزاری که دارند، از جمله کانال‌های قانونی، اجرائی و دیپلماتیک، استفاده می‌کنند. آنها می‌خواهند ما را از بازار بیرون کنند. این نرمال نیست. هیچگاه در تاریخ مشاهده نشده است.
 
«دولت آمریکا هیچ شواهدی ارائه نکرده که نشانگر آن باشد که هواوی یک تهدید امنیتی است. هر آنچه هست گمانه‌زنی است.»
 
هدف این حرکت وا داشتن دادگاه به حذف بخش 888 از قانون ملی احرازهویت هویت دفاعی 2019 است، که مشخصا به هواوی و ZTE اشاره کرده است. در صورت موفقیت این اقدام قضائی هواوی، که نخستین بار در ماه مارس آغاز شد، مانع از طول کشیدن این پرونده شود.
 

این دعوای قضایی، البته، پیش از تصمیم ترامپ برای افزودن هواوی به آنچه «لیست نهادی» نامیده می‌شود آغاز گردید، لیستی که باعث می‌شود این شرکت نتواند بدون تاییدیه دولت آمریکا محصولاتی از شرکت‌های آمریکایی بخرد. به باور سونگ، این کار «پیش‌زمینه خطرناکی» را پایه‌ریزی می‌کند.
 
وی گفت: «امروز نوبت مخابرات و هواوی است. فردا ممکن است صنعت شما، شرکت شما، و مشریان شما باشد».
 
رن ژنگفی، مدیرعامل هواوی، گفته است که این شرکت خود را بر محدودیتها آماده کرده است، و ظاهرا در این راستا تراشه‌ها را برای حفظ تولید خود ذخیره‌سازی و انبار کرده است.
 
 
کد مطلب: 56849
برچسب ها: هواوی آمریکا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام