۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

امکانات جدید گوگل لنز

ایتنا- گوگل به‌تازگی پنج فیلتر جدید را برای گزینه‌های متعددی از قبیل موارد مرتبط با غذا تا زبان‌های خارجی به گوگل لنز اضافه کرد.
امکانات جدید گوگل لنز
گوگل به‌تازگی پنج فیلتر جدید را برای گزینه‌های متعددی از قبیل موارد مرتبط با غذا تا زبان‌های خارجی به گوگل لنز اضافه کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، قابلیت‌های جدید گوگل لنز پوشش‌های اطلاعاتی بهتر و سریع‌تری را در رابطه با اشیای دنیای واقعی عرضه کرده است. این کمپانی پیش‌ازتاریخ عرضه رسمی این قابلیت در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O خود به یکی از کارمندان cnet فرصتی برای بررسی اجمالی آن داده است.
 
بر اساس اطلاعات به دست آمده از بررسی‌های cnet، فیلتر غذاخوری جدید گوگل لنز به‌صورت خودکار غذاهای محبوب را در منوی غذا پررنگ می‌کند و کاربر می‌تواند با ورود به نقشه گوگل اطلاعاتی را در رابطه با عکس‌ها و نظرهای متفاوت پیرامون این غذای خاص به دست بیاورد.
گوگل در این رابطه اظهار کرد: «زمانی که غذای شما تمام می‌شود می‌توانید دوربینتان را به سمت رسید غذا بگیرید و گوگل به‌راحتی انعام آن را حساب کرده و سهم پرداختی هر شخص را مشخص کند.»
 
 
 
فیلتر دیگری به نام فیلتر ترجمه نیز به‌تازگی معرفی شده است که گوگل لنز با استفاده از به شناسایی یک‌زبان می‌پردازد و ترجمه لغات را در بالای آن‌ها به نمایش درمی‌آورد.
این قابلیت هم‌اکنون برای 100 زبان فعال است.
 
از دیگر فیلترهای جدید گوگل لنز می‌توان به فیلتر متن اشاره کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن مواردی مانند پسوردهای وای‌فای، کدهای کارت هدیه و دستور پخت غذاها را در تلفن‌های همراهشان کپی کنند.
همچنین فیلتر خرید علاوه بر قابلیت‌های اسکن بارکد به نحوی طراحی‌شده است که با اشاره دوربین به اشیایی نظیر لباس، وسایل منزل، دکور خانه و... گزینه‌های مشابه را به‌صورت آنلاین به کاربر عرضه می‌کند.
 
فیلتر بعدی که خودکار (Auto) نام دارد نتایج جست‌وجو از موتورهای جست‌وجو را بر اساس شی‌ای که دوربین کاربر به آن اشاره کرده است، ارائه می‌کند.
به‌ این‌ ترتیب با توجه به این‌که قابلیت‌های مرتبط با گوگل لنز روزبه‌روز بیشتر می‌شود می‌توان نتیجه گرفت که این پروژه برای گوگل همچنان ادامه دارد و به‌زودی فناوری واقعیت افزوده جایگاه ثابت‌تری را در میان کاربران فناوری پیدا خواهد کرد.
 
کد مطلب: 56796
برچسب ها: گوگل لنز گوگل
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام