۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸

طراحی جدید تاچ پد اسکرین توسط ایسوس برای لپ‌تاپ‌ها

ایتنا-سال گذشته کمپانی ایسوس از زن بوک پرو با تاچ اسکرین ویژه‌ای به نام اسکرین پد رونمایی کرد و هم‌اکنون نسخه به‌روز شده این فناوری را ارائه کرده است.
طراحی جدید تاچ پد اسکرین توسط ایسوس برای لپ‌تاپ‌ها
سال گذشته کمپانی ایسوس از "زن‌بوک پرو" با تاچ اسکرین ویژه‌ای به نام اسکرین پد رونمایی کرد و هم‌اکنون نسخه به‌روز شده این فناوری را ارائه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی ایسوس برای گرامیداشت سالگرد 30 سالگی خود تعدادی لپ‌تاپ هیجان‌انگیز را به همراه نسخه 2.0 از اسکرین پد در کنفرانس کامپیوتکس رونمایی کرد.

نسخه سال گذشته اسکرین پد استفاده‌ شده روی زن بوک پرو بسیار کارآمد بود اما محدودیت و اشکالات یافت شده در آن‌که با رابط کاربری منسوخ‌شده‌ای همراه شده بود، قابل‌چشم‌پوشی نبود.
علاوه بر این، قدرت باتری این لپ‌تاپ با روشنایی اسکرین پد تنظیم‌شده روی 50 درصد در حدود چهار ساعت و نیم بود و در صورت خاموش شدن تا 6 ساعت جوابگو بود.
 
با این‌ وجود به نظر می‌رسد که ایسوس با عرضه اسکرین پد 2.0 به این مشکلات رسیدگی کرده است.
در پی این تصمیم مینی اسکرین به‌ کار رفته در این فناوری هم‌اکنون به‌جای پردازنده گرافیکی انویدیای اختصاصی توسط گرافیک یکپارچه‌ شده پردازنده تأمین نیرو می‌شود و همین امر منجر به ذخیره باتری 2.5 برابری می‌شود و این کمپانی تخمین زده است که زن بوک پرو مجهز به اسکرین پد 2.0 با یک‌بار شارژ تا 9 ساعت جوابگو است.
 
 
 
البته اسکرین پد جدید ایسوس نسبت به نسخه قبلی خود تا حدی ارتقا یافته است که یکی از مشهودترین آنها اندازه بزرگ‌تر آن است که در هم‌اکنون به 5.65 اینچ رسیده و نسبت صفحه‌ نمایش آن نیز 18:9 شده است.
این امر نه‌تنها مانع از قرارگیری درست دست‌ها روی لپ‌تاپ نشده است بلکه امکان درگ کردن آیکون‌ها از صفحه‌نمایش لپ‌تاپ به اسکرین پد را نیز ممکن کرده است.
 
علاوه بر این رابط کاربری اسکرین پد 2.0 نسبت به نسخه قبلی‌اش بهبود یافته، و بیشتر مانند یک سیستم‌عامل تلفن همراه هوشمند کار می‌کند.
گزینه‌های خانه و دکمه‌های بازگشت در پایین اسکرین به چشم می‌خورند و میانبرهایی نیز با کشیدن قسمت بالایی صفحه یادشده به پایین برای راه‌اندازی ابزار مورد علاقه کاربران تعبیه شده است. شما همچنین می‌توانید دسترسی به نرم‌افزارهایتان را از این بخش مجدد سازمان‌دهی کنید.
 
اسکرین پد 2.0 روی زن بوک 13، 14، 15 و زن بوک فلیپ 15 به همراه چندی از نسخه‌های درجه دوم لپ‌تاپ‌های ایسوس ارائه خواهد شد.
 
کد مطلب: 56777
برچسب ها: ایسوس اختراع
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام