۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴

ساعت هوشمند لنوو شما را به چالش می‌کشد

ایتنا- ساعت هوشمند لنوو، Ego نام دارد و با قیمت 29 دلار می‌تواند کاربران را به چالش دعوت کند.
ساعت هوشمند لنوو شما را به چالش می‌کشد
اگر قرار باشد مبنای رقابت در دنیای ساعت‌های هوشمند، دکمه‌های زیاد باشد، لنوو در این زمینه پیشتاز است.
این شرکت با ساعت هوشمند Ego که یک ساعت 29 دلاری است، نشان داد که چگونه می‌توان قابلیت‌های اصلی یک ابزار مدرن پوشیدنی را در یک پوشش ساده و نه چندان پیچیده جای داد.
این ساعت تمامی قابلیت‌ها و خصوصیاتی که یک ساعت ورزشی دیجیتال باید داشته باشد را دارد. این ساعت شباهت زیادی به ساعت‌های ورزشی 1980 دارد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این ساعت از جنس لاستیک است ولی درون آن یک دنیای مدرن و جدید نهفته است. صفحه نمایش این گوشی 42 میلی‌متری و دارای محرک ارزشی است.
این گوشی با دستگاه‌های iOS و اندروید سازگار است و امکان بررسی تماس‌های تلفنی، پیامک، ایمیل و اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی در آن وجود دارد. نمایشگر مخصوص ضربان قلب هم در این ساعت وجود دارد.
 
قابلیت مقاومت در برابر آب هم به این ساعت اضافه شده است. یکی از خصوصیات دیگر این ساعت 20 روزه بودن عمر باتری است. صفحه نمایش این ساعت تک رنگی است و به همین خاطر می‌توانید زمان و نشانگرهای وضعیت را ببینید.

برای هشدارهای صوتی هم یک اسپیکر کوچک در نظر گرفته شده است. در صورتی که فردی گوشی شما را بردارد می‌توانید در این ساعت مشاهده کنید که چه کاری انجام می‌دهد.
 ساعت هوشمند

تمامی قابلیت‌های این ساعت داخلی است و نمی‌توان تغییراتی در خارج از آن اعمال کرد. با استفاده از این ساعت می‌شود تماس‌های تلفنی را چک کرد ولی نمی‌توان تماس گرفت. مطبوعات هندی بر این باور هستند که لنوو این ساعت را فقط برای مردم هند در نظر گرفته است.
 
قیمتی که شرکت لنوو برای این ساعت در نظر گرفته است، 1999 روپیه است. قیمت 29 دلاری این ساعت به شکلی است که افراد مختلف را به خرید آن مایل می‌کند. یکی از انتقاداتی که به Ego می‌شود، این است که قیمت پایین دلیل خوبی برای دور ماندن از فناوری نیست.
 
 
کد مطلب: 56734
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام