۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
در مارس 2020

اپل احتمالا یک آیفون 4.7 اینچی جدید عرضه خواهد کرد

ایتنا - خبری جذاب برای طرفداران گوشی‌های هوشمند کوچک: اپل ظاهرا به دنبال عرضه یک نسخه 4.7 اینچی از آیفون در حدود فروردین ماه سال آینده است.
اپل احتمالا یک آیفون 4.7 اینچی جدید عرضه خواهد کرد
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، خبر وبسایت چینی Economic Daily News گویای آن است که این آیفون جدید در واقع نوع بازطراحی شده‌ای از آیفون 8 خواهد بود که آن هم صفحه نمایش 4.7 اینچی داشت. قیمت این گوشی حدود 649 دلار خواهد بود
 
بنا بر این گزارش، ایده پشت این مدل مشابه با ایده پشت آیفون SE است: اپل تکنولوژی قدیمی را در یک پکیج نوطراحی‌شده بازآفرینی خواهد کرد و آن را در یک نقطه قیمت پایینتر از مدل‌های تاپ فعلی ارائه می‌کند، که باعث می‌شود برای مصرف‌کنندگان در بازارهای نوظهور جذاب باشد.
 

از جنبه سخت‌افزاری، این گوشی جدید مجهز به پردازنده A13 اپل، و یک دوربین عقب تکی خواهد بود و حافظه داخلی آن از 128 گیگابایت شروع می‌شود. از جنبه بیرونی، طراحی آن شبیه طراحی آیفون 8 خواهد بود، شامل دکمه home و حاشیه صفحه قابل توجه. قیمت این گوشی حدود 649 دلار خواهد بود (در مقام قیاس، آیفون 8 68 گیگابایتی در حال حاضر 599 دلار قیمت دارد).  
 
اپل، که در حال شتاب بخشیدن به بسط بیزینس خدماتیش است، مجموعه آیفون‌هایش را به شکلی گسترش داده که دربرگیرنده مدل‌های قدیمی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. در حال حاضر، علاوه بر گوشی‌های پرچمدار آیفون XS و XS مکس، این مجموعه شامل گوشی جدید ولی ارزان‌تر آیفون XR، آیفون 8 (که یک سال و نیم پیش معرفی شد)، و حتی آیفون 7 (که در سپتامبر 2016 رونمایی شد) می‌شود.  
 
 
کد مطلب: 56311
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام