۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴

رکورد فروش 4 میلیون دستگاه برای واقعیت مجازی سونی

ایتنا- کمپانی سونی‌این روز‌ها با فناوری‌های واقعیت مجازی سود زیادی به دست آورده است و تا به امروز 4.2 میلیون پلی استیشن واقعیت مجازی را به فروش رسانده است. البته‌این تعداد دقیقا مرتبط با دستگاه‌هایی که واقعا از جانب کاربران خریداری شده است.
رکورد فروش 4 میلیون دستگاه برای واقعیت مجازی سونی
کمپانی سونی‌این روز‌ها با فناوری‌های واقعیت مجازی، سود زیادی به دست آورده است و تا به امروز 4.2 میلیون پلی استیشن واقعیت مجازی را به فروش رسانده است.
البته این تعداد دقیقا مرتبط با دستگاه‌هایی که واقعا از جانب کاربران خریداری شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، سید شومن به عنوان مدیر شبکه اجتماعی پلی استیشن در‌ این باره اظهار کرد که: «بسیار هیجان‌زده شده‌ایم که اعلام کنیم که تا تاریخ 3 مارس 2019 بیش از 4.2 میلیون پلی استیشن واقعیت مجازی در سراسر دنیا فروخته‌ایم. مایلیم که از طرفدارانمان برای پشتیبانی عمیقشان برای کمک به دستیابی به این هدف تشکر کنیم.»
 
بر اساس اظ‌هارات بنگاه‌های تحلیلی متعدد، تخمین‌های اخیر، کمپانی سونی را بسیار جلوتر از دیگر فعالان صنعت بازی‌های کامپیوتری قرار داده است و‌ این کمپانی با فروش 463 هزار دستگاه از پلی استیشن واقعیت مجازی در سه ماهه آخر سال 2018 اکولوس ریفت و اچ تی سی وایو را شکست داده است.
 
 پلی استیشن 4 سونی
 

دلیل اصلی موقفیت پلی استیشن واقعیت مجازی این است که این کنسول توسط کنسول همنام خود که در بازار بسیار محبوب است، پشتیبانی می‌شود.
در‌ این میان دستگاه‌های اکولوس و اچ‌تی‌سی نیازمند کامپیوتر‌های گران‌قیمتی هستند که خرید آنها برای همه راحت نخواهد بود. البته همکاری توسعه دهندگان با کمپانی سونی برای عرضه بازی‌های واقعیت مجازی در موفقیت‌این کنسول بی تاثیر نبوده است.
 
پلی استیشن واقعیت مجازی همچنین سونی را برای عرضه نسل بعدی کنسول‌های بازی‌های کامپیوتری آماده کرده است.
نسل جدید پلی استیشن‌ها در حال ساخت است و در طی چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق عرضه این سیستم از سوی‌ این کمپانی به طور دقیق مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 56142
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام