۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

امکان وجود باتری‌های پرظرفیت در آیفون‌های 2019 ممکن است با هدف شارژ وایرلس معکوس

ایتنا - این افزایش ظرفیت باتری برای «شارژ بی‌سیم دوطرفه» (که شارژ وایرلس معکوس نیز نامیده می‌شود) خواهد بود، که برای شارژ کردن یک آیفون دیگر یا یک لوازم جانبی مانند ایرپاد 2 با یک قاب شارژ وایرلس مفید خواهد بود.
امکان وجود باتری‌های پرظرفیت در آیفون‌های 2019 ممکن است با هدف شارژ وایرلس معکوس
به آرامی ولی با اطمینان، تصویر کاملی از آنچه اصطلاحا آیفون 11 نامیده می‌شود شکل می‌گیرد.
بر اساس شایعات، اپل در حال افزودن یک دوربین عقب سوم به آیفون است. اکنون شایعات گویای آن هستند که مدل‌های معرفی نشده امسال باتریهای بزرگتری خواهند داشت.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، آنگونه که مینگ-چی کوئو، تحلیلگر مطمئن TF Securities International ، (از طریق حساب توئیتری 9to5Mac) اعلام کرده است، اپل ظاهرا قرار است سایز باتری‌هایی که در آیفون‌های آتی جای داده می‌شوند را افزایش دهد.

کوئو بر این باور است که باتری گوشی که قرار است جایگزین آیفون XS 5.8 اینچی شود تا 25 درصد بزرگ‌تر خواهد بود، و گوشی جایگزین آیفون XS Max 6.5 اینچی ممکن است یک باتری 10 تا 15 درصد بزرگ‌تر از آن داشته باشد. با این حال جانشین گوشی 6.1 اینچی آیفون XR باتری چندان بزرگ‌تری را به خود نخواهد دید.

وی مدعیست که باتری این آیفون ارزان‌تر اپل که مجهز به حسگر تشخیص چهره است افزایشی در حد 0 تا 5 درصد را تجربه خواهد کرد.
 
کوئو می‌گوید که این افزایش ظرفیت باتری برای «شارژ بی‌سیم دوطرفه» (که شارژ وایرلس معکوس نیز نامیده می‌شود) خواهد بود، که برای شارژ کردن یک آیفون دیگر یا یک لوازم جانبی مانند ایرپاد 2 با یک قاب شارژ وایرلس مفید خواهد بود.
 
اگرچه آیفون‌ها از آیفون 8 به بعد مجهز به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم شده‌اند، شارژ بی‌سیم دوطرفه می‌تواند برای اپل کاملا جدید باشد.
 
باتری آیفون

میت 20 پرو هواوی نخستین گوشی بود که از شارژ بی‌سیم دوطرفه پشتیبانی کرد و پس از آن سامسونگ هم قابلیت خودش با عنوان Wireless PowerShare را بر روی تمام گوشی‌های گلکسی S10 خود ارائه کرد.
 
با دوربین‌های سه‌گانه و شارژ معکوس بی‌سیم، به نظر می‌رسد که آیفون‌های امسال قصد دارند تا خود را به بهترین گوشی‌های اندرویدی برسانند. ولی ما امیدواریم که قابلیت‌های دیگری نیز به آنها اضافه شود.
با توجه به روند رو به کاهش فروش آیفون، اپل نیاز دارد که واقعا با دستگاه‌هایی که امسال معرفی خواهد کرد این روند فروش را معکوس کند.
 
لیست انتظارات حساب توئیتری raywongy از آیفون 11 از این قرار است:
- دوربین‌های سه‌گانه (عریض، تله، فوق عریض – همه مجهز به لرزشگیر اپتیکال)
- حسگر تشخیص چهره سریع‌تر
- قابل پشتی سیاه «مات» یخی
 - شارژ وایرلس سریع‌تر مانند S10
- دوربین سلفی با مگاپیکسل بیشتر
- شارژ وایرلس معکوس
- حافظه داخلی 1 ترابایت
 
اما انتظارات شما از آیفون جدید چیست؟...
 
کد مطلب: 56075
برچسب ها: آیفون اپل باتری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام