۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱

گیم پد ویژه گوگل برای بازی‌های ابری

ایتنا- ثبت اختراع گیم پد جدید گوگل بسیاری از متخصصان را با جدیدترین پروژه استریم بازی‌های کامپیوتری این کمپانی آشنا کرد.
گیم پد ویژه گوگل برای بازی‌های ابری
ثبت اختراع گیم پد جدید گوگل بسیاری از متخصصان را با جدیدترین پروژه استریم بازی‌های کامپیوتری این کمپانی آشنا کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گوگل اخیرا برای ثبت اختراع جدیدی ثبت نام کرده است که شامل یک کنترل‌کننده بازی‌های کامپیوتری متصل به اینترنت می‌شود که به‌صورت مستقل از هر دستگاهی کار می‌کند.
 
این کنترل‌کننده می‌تواند اعلانات گفتگوها، دعوت‌نامه بازی‌ها و محتواهای دیگر را دریافت کند و نرم‌افزار مرتبط را روی هر دستگاه مرتبطی اجرا کند.
برای مثال در صورتی‌که تلویزیون خانگی در حال پخش برنامه دیگری است، به بازی چندنفره روی تبلتتان وارد شوید و از این گجت برای ادامه بازی‌تان استفاده کنید.
 
 
 
این گیم پد علاوه بر گزینه‌های سخت‌افزاری مرسوم مانند دکمه‌های مختص بازی‌ها و تنظیمات عمومی، می‌تواند حساب کاربری شما را ذخیره کرده و تنظیمات دستگاهتان را هم برایتان نمایش بدهد.
شما همچنین می‌توانید دوستی را ملاقات کرده و فورا به بازی بازگردید.
 
گوگل در اصل این ثبت اختراع را در سال 2014 میلادی ارائه کرد و هنوز محصول نهایی مرتبط با این ثبت اختراع ساخته نشده است. با این‌ حال گیم پد یادشده نشانی بر رویکرد گوگل مبنی بر توسعه پروژه Stream به یک سرویس تمام‌عیار است.
به‌ این‌ ترتیب به‌جای تعویض کلی کنسول تنها به یک گیم پد متصل به‌حساب های ابری نیازمند خواهید بود که بتواند با دستگاهی که هم‌اکنون در اختیار دارید به‌خوبی ارتباط برقرار کند.
 
با توجه به این امر که آینده بازی‌های کامپیوتری در محیط‌های ابری می‌تواند بسیار ویژه باشد، چنین اقدامی از سوی گوگل را باید بسیار مهم دانست و این امر حتی ممکن است آینده بازی‌های کامپیوتری را کاملا تغییر بدهد.
 
کد مطلب: 55925
برچسب ها: گوگل فضای ابری
مرجع : engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام