۱۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

تولید گوشی GLX در داخل کشور از زبان وزیر ارتباطات

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خواسته‌های کاربران برای حل مشکلات شرکت تولید‌کننده گوشی glx، از برنامه مشترک وزارت ارتباطات و وزارت صنعت برای تسهیل شرایط تولید گوشی در کشور خبر داد.
تولید گوشی GLX در داخل کشور از زبان وزیر ارتباطات


برخی کاربران نوشته‌اند: «با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در میان این جنگ اقتصادی، باید شاهد رشد تولیدات ایرانی باشیم اما متاسفانه در این راه از داخل کشور سنگ اندازی می‌شود. اگر مالیات های سنگین و نجومی حذف شوند. اگر گمرک برای واردات قطعه حذف شود. اگر دلار دولتی به شرکت داده شود. اگر با تمام توان بجای پرداختن به واردات، با کمی هزینه به فکر تولید گوشی و تبلت در خرمشهر باشند. اگر از تولید کنندگان و شرکتهای دانش‌بنیان بیشتر حمایت شود. شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود که علاوه بر قیمت‌های رقابتی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. پس دست به دست هم دهیم تا جوانان بیشتری بر سر تولید بروند و دست اجانب را قطع کنیم.»

پاسخ وزیر ارتباطات به کاربران فارس من
به گزارش ایتنا از فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در پاسخ به تقاضای برخی کاربران برای حل مشکلات کارخانه گوشی تلفن همراه (GLX) جی ال ایکس، گفت: پس از شرایطی که درباره نرخ ارز ایجاد شد میزان کاربرد گوشی‌های جی ال ایکس در شبکه و سهم این گوشی‌ها در بازار ایران به ۷ درصد رسید که تقریبا رشدی ۷ برابری را تجربه کرد.

وی ادامه داد: سپس در عرصه تولید گوشی به مشکل برخوردند که در سفری که بعد از سفر اول به خرمشهر داشتم گفتند کالاهایشان در گمرک است و مشکل کالا داشتند؛ همان زمان با آقای کرباسیان وزیر سابق اقتصاد صحبت کردم  و کالاهایشان را ترخیص کردند و تحویل گرفتند و در فرآیند تولید پیش‌ رفتند. اکنون گزارش دیگری مبنی بر اینکه مشکلی دارند و منعکس کرده باشند نداریم.

جهرمی تصریح کرد: در عین حال آقای جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مربوطه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تسهیل شرایط تولید گوشی در کشور در حال مذاکره هستند که البته آخرین خبر را در این باره ندارم و باید بپرسم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بنابراین آخرین درخواست شرکت GLX درباره ترخیص کالا از گمرک بود که انجام شد و همچنین درخواست بخشی از منابع مالی از وجوه اداره شده را داشتند که در اختیارشان قرار گرفت و اکنون کارشان را پیش می‌برند و دیگر مشکلی را به من منعکس نکرده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی نیز مردم در شبکه‌های اجتماعی می‌نوشتند که گوشی‌هایی که به GLX سفارش داده‌اند را تحویل نگرفتند که اکنون از آن پیام‌ها نیز دریافت نمی‌کنم.
جهرمی تاکید کرد: دوست داریم در شرایطی که کارشان را پیش می‌برند زحمتی برایشان نداشته باشیم و اگر مشکلی دارند مشکلاتشان را حل کنیم.
کد مطلب: 55590
نام شما
آدرس ايميل شما


سینا
feedback
Iran, Islamic Republic of
من گوشی ماد+ جی ال ایکس رو 2 سال هست که دارم. با وحشت خریده بودم اما الان پس از گذشت 2 سال واقعا راضی هستم. در برابر قیمتش جنس فوق العاده ای به من دادند.
ali
feedback
Canada
من خودم 2 مدل گوشیش رو خریدم، کیفیت ساخت به شدت پایینی داره. هر دو را هم با کلی ضرر پس دادم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش ماد خوب زد و کیفیت داشت ولی بعدش با شاهین و آریا یک و پارس گند زد!!! الان هم وقتی بری تو سایتش یا محصولاتش ناموجود هستن یا اونایی که موجود هست گوشی های وارداتی هست که پردازنده ضعیف ۱گیگاهرتزی وچهارهسته ای هستن،ضمنا یک سال پیش شاهین با کلی مشکل و تاخیر فروخت و سرشار از باگ که هنوز یک آپدیت هم واسه رفع مشکلش نداده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید سعیدی رانت میخواد واگرنه رقابت و تولید خوب بلد نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه گوشی ها تو سایت ناموجود هستن و بدتر از اون مشخصات ضعیف گوشی هاش برید ببینید همشون آندروید۶ با پردازنده های پایین رده!!! خب الان مای نوکیا تو ایران بهترین گوشی های نوکیا رو داره،گوشی های نوکیا هر ماه بروزرسانی امنیتی واسشون میاد و حتی مدل های پایینش هم الان آندروید 8هستن،
ahmad
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساخت ایران نیست منتاژ ... بی کیفیت ترین گوشی که داشتم
feedback
France
جی ال ایکس گوشی های سادش خیلی عالی هستن ولی اسمارت فون هاش چینی درجه سه هستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
اولا حرفهای وزیر از سر وا کردنه، تنها شرکت ایرانی فعال تولیدکننده در عرصه گوشی رو یه کاری براش کرده یا نه، منت مانند هم میذاره
ثانیا بیرون گو نشستن و ارد دادن راحته ، بخشیش ایرانیه و بخشیش وارداتیه. ازوارداتیها بخشی تقریبا حالتهای اولیه است که تو ایران تکمیل میشه و بخشی نیز همون شکل نهاییه که مونتاژ میشه
ثالثا بعد از تورم دلار بی خاصیت و عدم تخصیص ارز 4200 شرکت مزبور سه میلیارد ضرر کرده
وقتی مزیر نامحترم تمام قد پشت تلگرام وایمیسته طبیعیه که پشت ایرانی وای نمیایسته
feedback
Iran, Islamic Republic of
یازده ساله جی ال ایکس داره جنس درجه سه چینی وارد می کنه و هیچ آپدیتی برای مشتریان نمیفرسته انتظار چه حمایتی داری؟؟؟؟؟
feedback
United States
هر کی شاهین و آریاو پارس خرید مثل ...پشیمون شد! مشکلات جی ال ایکس برای خریدار عبارتند از:
1_کیفیت به شدت پایین
2_نبود قطعات در بازار
3_ نمایندگی های کم و فاقد تخصص در امور تعمیرات
4_بد قولی های فراوان شرکت در تحویل گوشی
5_بعد از خرید سرشار از باگ و مشکل هستن و شرکت زحمت یک آپدیت برای رفع مشکل به خودش نامیده
آقای حمید سعیدی زمان احمدی‌نژاد چه گلی به سر مشتری زدی؟؟؟ یادم هست زمان احمدی‌نژاد بیشترین کمک بهتون کرد ولی باز هی بنجل های دوسیم کارت و سه سیم کارت مونتاژ می کردید!!!
بنده شش ماه پیش تبلت ساینا رو از نمایندگی قم خریدم باطریش نیم ساعته خالی می کنه! قول دادید آندروید 7 براش بفرستید ولی نفرستادید!
طرف برای تعمیر گوشیش سه ماه فرستاده توانایی تعمیر ندارید!!! مگه پولم از سر راه آوردم که گوشی بنجل ثبت نام کنم پولم چهار ماه بخوابه تو حساب بانکی شما سودش بگیرید؟!
علیرضا نوری 9191739250
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده فروشنده هستم و تعداد 5 عدد گوشی جی ال ایکس رو متاسفانه خریدم که ای کاش نمیخریدم
همه ی اونها بعد از فقط 1 روز به من مرجوع شده و مجبور ب پرداخت خسارت همه خریداران شدم و حال که برای شرکت ارسال کردم هیچکس جوابگوش من نیست و جواب تلفن هاتون رو هم که نمیدید
مردم برای پول درآوردن زحمت میکشن و بنظظرم این پولی که سر سفره زن و بچه هاتون میبرید از گوشت سگ هم حرامتر است . من که قید این پول رو زدم اما هرجایسی ک بتونم کلیپ این کلاهبرداری شما و متن همین پیام رو میزارم تا همه مردم شمارو بشناسن
درسته که باید از تولید ملی حمایت کنیم اما باید برای کسی مرد که تب کند برایمان نه شما ها که فقط اینجوری مردم آزاری میکنید و جواب تلفن هاتون رو نمیدید
وحید خدابخشی
feedback
Iran, Islamic Republic of
تولید ملی یا دروغ ملی ؟؟؟؟ متن زیر رو بعنوان کسی که در تهران 4 سال نماینده خدمات پس از فروش GLX بوده بخوانید

سلام . همگی میدونیم که باید وقت گذاشت ثبت نام کرد و لینک فعالسازی دریافت کرد و بعد از اون باید با صرف زمان و حوصله بشینی اینجا کلی تایپ کنی برای چی ؟
قطعا من که دارم نظر میدم قبلا این ها رو تجربه کردم اما میخوام دوستان جدید که قصد خرید گوشی GLX رو دارن واقعیت ها رو بدانند.
قبل از هر چیز این شماره تلفن من هست 09128338836 هر کس فکر میکنه ذره ایی شبهه در حرف های بنده وجود داره تماس بگیره تا سند و مدرک بهش ارائه بدم.
من وحید خدابخشی بمدت 4 سال نماینده GLX در تهران بودم و باید به دوستانی که رگ گردنشون برای GLX میزنه بیرون بنویسم که وقتی نماینده GLX در تهران بودم تعصب ام او اونها نسبت به این کالا بیشتر بود
تقریبا برای اکثر بستگان درجه یک و دو در تهران محصولات GLX خریدم شرکتی که هنگام فروش کالا محصولاتش رو 12 تا 24 ماه گارانتی میکنه و خدمات پس از فروش و تامین قطعه 10 ساله رو تضمین میکنه.
احتمالا دوستان عزیزی که از این برند راضی بودن یا تا بحال گوشی و تبلت اشون خراب نشده و یا جزیی بوده
شرکت (ارتباط همراه گویا اروند ) یا همان GLX ممکنه سوکت شارژ گوشی و تبلت رو عوض کنه اما به این راحتی در قبال از بین رفتن برد اصلی یا ال سی دی پاسخگو نیست .
چیزی بنام طرح تعویض دارند که دو دسته است
طرح تعویض محصولاتی که هنوز گارانتی دارند که با دریافت اختلاف قیمت از محصول روز اشان کالای جدید را به شما میفروشند .
حال اینکه شرکتی که ادعای تولید دارد قطعات محصول خود که هنوز دارای گارانتی میباشد را موجود ندارد خود جای بحث دارد . تولید کننده ایی که قطعات محصول تولید شده خود در چند ماه گذشته را ندارد !!!!
طرح تعویض دوم مربوط به محصولات فاقد گارانتی است
سه عدد تبلت جت 1 و یک گوشی G6 ماد و یک گوشی G5 رو برای تعمیر فرستادم
هیچکدام تعمیر نشده و علی رغم مسئولیت شرکت در قبال تامین قطعات برای محصولات فروخته شده علنا اعلام میکنند که طرح تعویض کالاهای خارج از گارانتی فعلا وجود ندارد و در قبال عدم وجود قطعات و عدم تعمیر کالاها هم پاسخگو نیستند .
نمایندگی های شرکت هم فقط تمایل به خرید اسقاطی هایی دارند که قطعات آنرا برای تعمیر کالای سایر مشتریان استفاده میکنند آنهم به قیمت مفت و برای بقیه کالاهایی که نیاز ندارند علنا اعلام میکنند که خرید نداریم
واقعیت اینکه پاسخی برای همه کسانی که روزی به خرید این محصول به اصطلاح ایرانی ترغیب اشان کردم ندارم.
این چراغی است برای کسانی که هنوز میخواهند این برند را بخرند و بنده همین نوشته ها رو با گوشی GLX پست کردم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام