۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲

زندگی دیجیتال خود را با شش ترفند، امن نگه دارید

ایتنا- در دنیای امروز، مسئله امنیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و بسیاری از کاربران برای حفط امنیت خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. با استفاده از شش ترفند خواهید توانست، زندگی دیجیتال خود را امن نگه دارید.
زندگی دیجیتال خود را با شش ترفند، امن نگه دارید
یکی از مسائل مهم و اساسی در دنیای دیجیتال امنیت است. شرکت‌های بزرگ سالیانه مبالغ هنگفتی را صرف تأمین امنیت دیجیتال خود می‌کنند تا از سوء قصد و مشکلات افرادی که قوانین امنیتی را زیر پا می‌گذارند در امان بمانند. برای حفاظت از زندگی دیجیتال راهکارها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که کافی است شش مورد از آنها به بهترین شکل رعایت شود.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تاپ‌ تک استوریز، اولین کار این است که باید موانع بررسی شود و اقداماتی کارآمد و بهره‌ور در مورد آنها انجام گیرد. تحلیلگران امنیتی بر این باور هستند که بهترین راه برای ایمن ماندن، تعیین مرز و اهمیت دادن به خدمات و محصولات آنلاین است. دومین نکته آن است که باید به شدت مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید. سازمان‌هایی که اطلاعات خود را از شبکه‌های اجتماعی می‌گیرند باید به شدت مراقب الگوریتم‌های خطرناک باشند.
 
سومین راهکار و ترفند مهم آن است که باید مدیریت خوبی در زمینه رمز عبور انجام شود. بزرگ‌ترین خطر برای پسورد، امکان استفاده از آن توسط افراد مختلف است. پژوهشگران در پی راهی هستند که بتوانند به محض استفاده مجدد از یک رمز عبور، آن را به صاحب حساب اطلاع دهند. راهکار چهارم، استفاده از روش‌های احراز هویت دومرحله‌ای است.
امنیت در زندگی دیجیتال 
اضافه کردن یک گام برای ورود به حساب برای شبکه‌های اجتماعی، پست الکترونیک و حساب‌های مالی ضروری است. احراز هویت چندعاملی بهترین راهی است که می‌تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. راهکار پنجم، حذف برنامه‌هایی است که استفاده‌ای از آنها نمی‌شود.
 
به گزارش ایتنا، برنامه‌هایی که روی گوشی هوشمند نصب می‌شود می‌تواند اطلاعات مختلفی از جمله موقعیت مکانی کاربر را دریافت کند و در زمینه‌های مختلف از جمله تبلیغات از آنها استفاده کند. راهکار ششم، به روزرسانی دائمی اپلیکیشن‌هاست. این کار می‌تواند از وجود بسیاری از شکاف‌های امنیتی جلوگیری کند؛ زیرا توسعه دهندگان تلاش می‌کنند که در به روزرسانی جدید امنیت را در اولویت قرار دهند.
 
ترفندهای امنیتی در زندگی دیجیتال
کد مطلب: 55313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام