۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸

صندلی هوشمند با قابلیت پارک خودکار پشت میز + ویدیو

ایتنا - حرکت این صندلی به کمک چهار دوربین هوشمند که در دیوارهای اتاق نصب شده‌اند کنترل می‌شود و سپس از طریق شبکه بی‌سیم وای-فای تمامی این صندلی‌ها که در اتاق مستقر شده‌اند به راحتی می‌توانند به سمت جای اولیه خود حرکت کنند.
صندلی هوشمند با قابلیت پارک خودکار پشت میز + ویدیو
شرکت نیسان که از سال‌ها قبل سیستم پارک خودکار هوشمند را در اتومبیل‌های خود عرضه کرده بود، هم اکنون تصمیم گرفته است از همین فناوری به صورت گسترده‌تر در زندگی روزمره مردم استفاده کند.

به گزارش ایتنا به نقل از این‌گجت، نیسان محصولی عرضه کرده است که از آن با نام «صندلی اداری با قابلیت پارک خودکار» یاد می‌کنند و از آن به عنوان نسل آتی صندلی سازمان‌ها یاد می‌شود که پس از اتمام جلسات و فعالیت‌های کاری، صندلی به صورد خودکار و هوشمندانه حرکت می‌کند تا در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد.

شرکت نیسان توضیح داد حرکت این صندلی به کمک چهار دوربین هوشمند که در دیوارهای اتاق نصب شده‌اند کنترل می‌شود و سپس از طریق شبکه بی‌سیم وای-فای تمامی این صندلی‌ها که در اتاق مستقر شده‌اند به راحتی می‌توانند به سمت جای اولیه خود حرکت کنند.

نیسان در پایه این صندلی‌ها سیستم هوشمند برای حرکت به سمت مکان اصلی را تعبیه کرده است که این سیستم از طریق دوربین‌ها و شبکه وای-فای امکان برقراری ارتباط بین همه صندلی‌های موجود در اتاق را فراهم می‌کند.

شرکت نیسان در حال بررسی هرچه بیشتر این فناوری است تا آن را به تولید انبوه برساند و البته هنوز به درستی مشخص نشده است صندلی هوشمند نیسان با قابلیت پارک خودکار پشت میز از چه زمان وارد بازار می‌شود.

   
در اینجا می‌توانید تصویر ویدیویی مربوط به حرکت این صندلی و قرار گرفتن خودکار آن در محل اصلی را مشاهده کنید.
کد مطلب: 54981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام