۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

ربات‌های کارگر ال‌جی به جای نیروی انسانی

ایتنا - یکی از ربات‌های ال جی به نام سوئیت بات است که در قالب دو بازوی قدرتمند به پای کاربر متصل می شود و توانایی و قدرت وی را افزایش می دهد.
ربات‌های کارگر ال‌جی به جای نیروی انسانی

شرکت ال.جی در کنار عرضه محصولات الکترونیک فوق دقیق در اندیشه راه‌اندازی شبکه‌ای از ربات‌هاست که در آینده بخش زیادی از نیروی کار دنیا را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش ایتنا از مهر، ال‌جی در سال‌های اخیر سرمایه گذاری گسترده ای برای تولید ربات های مختلف به عمل آورده و درصدد ارتقای هوش مصنوعی آنها به منظور افزایش نقش آفرینی این رباتهاست.

یکی از ربات های تولیدی ال جی که با استقبال مواجه شده رباتی به نام سوئیت بات است که در قالب دو بازوی قدرتمند به پای کاربر متصل می شود و توانایی و قدرت وی را افزایش می دهد.

ال جی قصد دارد توانایی های ربات یادشده را افزایش دهد و در آینده ربات یادشده را به نوعی ربات پلیس برای انجام وظایف امنیتی و گشت زنی نیز مبدل کند.
سوئیت بات به افراد کمک می کند تا بتوانند بسته های سنگین تری را بلند کنند و وظایفی را انجام دهند که افراد عادی به تنهایی قادر به انجام آنها نیستند.

تولید این ربات ها با همکاری شرکتی به نام SG ROBOTICS انجام شده که ال جی از سال گذشته در آن سرمایه گذاری کرده است. دو شرکت هدف اصلی از این همکاری را غلبه بر محدودیت های بدن انسان اعلام کرده اند.
کد مطلب: 53944
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام