۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵

تراشه‌ای که سرعت گوشی را بالا می‌برد

ایتنا - یکی از مزایای این تراشه‌ها قابلیت خودآموزی آنهاست که باعث می‌شود هماهنگی و تطابق بیشتری با سیستم‌های هوش مصنوعی داشته باشند.
تراشه‌ای که سرعت گوشی را بالا می‌برد

سامسونگ از تولید اولین تراشه دی رم جهان از نوع ال.پی.دی.دی.آر ۵ خبر داده که هم سرعت پردازش تلفن های همراه را افزایش می دهد و هم از مصرف برق آنها می کاهد.

به گزارش سرویس اخبار سخت افزار از مهر،  نمونه اولیه تراشه دی رم LPDDR5 که توسط سامسونگ تولید شده ۸ گیگابایت ظرفیت دارد و از سازگاری بالایی با نسل آتی تلفن‌های همراه که از استانداردهای مخابراتی نسل پنجم تبعیت می کنند، برخوردار است.

یکی دیگر از مزایای این تراشه‌ها قابلیت خودآموزی آنهاست که باعث می شود هماهنگی و تطابق بیشتری با سیستم های هوش مصنوعی داشته باشند.
سامسونگ در سال های اخیر سرمایه گذاری خود در حوزه سخت افزار را افزایش داده و به تولید انواع حافظه های میکرو اس.دی با سرعت بالا روی آورده است.

دی رم LPDDR5 هشت گیگابایتی در مقایسه با تراشه های LPDDR4X تا ۱.۵ برابر سریع تر بوده و قادر به انتقال داده‌ها با سرعت ۶۴۰۰ مگابیت در ثانیه است. بنابراین استفاده از آن انتقال ۵۱ گیگابایت فایل و اطلاعات را در عرض تنها یک ثانیه ممکن می‌کند.
کد مطلب: 53531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام