۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲

هوش مصنوعی Duplex گوگل اداره مراکز تماس را بر عهده می‌گیرد

ایتنا - طرح‌هایی برای استفاده از گوگل داپلکس، که تاکنون به عنوان مشتری عمل می‌کرد، وجود دارد تا بتواند به طور کامل مراکز تماس را رباتیک کند.
هوش مصنوعی Duplex گوگل اداره مراکز تماس را بر عهده می‌گیرد
 
شرکت گوگل اخیرا طرح‌های خود برای رباتیک کردن مراکز تماس را اعلام کرده است.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از اینکوایرر، پایگاه خبری اینفورمیشین گزارش کرده که طرح‌هایی برای استفاده از گوگل داپلکس(سیستم هوش مصنوعی گوگل)، که تاکنون به عنوان مشتری عمل می‌کرد، وجود دارد تا بتواند به طور کامل مراکز تماس را رباتیک کند.
 
گفته شده که گوگل از همین ابتدا یک مشتری دارد: یک شرکت بیمه بزرگ که با انجام تست‌های معمول ولی ساده بر روی داپلکس به دنبال این است که ببیند چگونه می‌تواند از آن برای بهبود خدمات تماس تلفنی استفاده کند، تا مشتریان دیگر نیازی به سر و کار داشتن با اپراتورهای انسانی نداشته باشند.
 
البته گوگل در این حوزه تنها شرکت فعال نیست. آمازون، IBM، مایکروسافت و سیسکو همه در بازار عوامل اتوماتیک شده است و اگر بتوانند یک نسخه عامیانه از آزمون تورینگ را با موفقیت از سر بگذارند، در این صورت ممکن است بسیاری از تعاملات ما که ظاهرا با انسان‌ها هستند در واقع با اشباح دیجیتالی انجام شوند.
ضمن اینکه در جائی که از چنین سیستمی استفاده شود، سوددهی بسیاری برای ارائه دهندگان تکنولوژی وجود خواهد داشت.
 


گوگل داپلکس پیش از این کار خود در زمینه عملکرد مانند یک PA را با درجه قابل قبولی از صحت انجام داده است، و از این رو دلیلی وجود ندارد که حداقل برای کارهای ساده هم از عوامل انسانی استفاده شود.
اگر کار گره بخورد، سیستم می‌تواند تماس را به ناظر انسانیش ارجاع دهد.
 
داپلکس به یک اندازه موجب حیرت و ترس مشتریانی شده است که از ظهور ماشین‌ها می‌ترسند، ولی خیلی دوست دارند که محاوره یک انسان غیرواقعی با "گوگل اسیستنت" را ببینند.
گوگل قول داده است که وقتی این سیستم کاملا عملیاتی شود، اطمینان حاصل کند که داپلکس یک ربات را در ابتدای تماس شناسایی خواهد کرد.
 
بنظر کارشناسان باید ماند و دید که گفت‌وگوی یک داپلکس با داپلکس دیگر چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت...

     در این باره بیشتر بخوانید:
     - هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


 
کد مطلب: 53410
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام