۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴

گزارش تصویری ایتنا : برترین لپ‌تاپ‌های ویرایش ویدئو

ایتنا - قصد ساخت و ویرایش یک ویدئو دارید؟ در این گزارش تصویری تعدادی از لپ‌تاپ‌های مناسب با نیازهای شما برای ویرایش ویدئوها معرفی می‌شود.

حتی اگر قدرتمندترین لپ‌تاپ را هم بخرید، باز هم تضمینی نیست که بتوانید بهترین ابزار برای ویرایش، تصحیح رنگ و/یا درجه‌بندی، و رندر کردن ویدیوها و فیلم‌هایتان را داشته باشید. 
مطمئناً به قطعات داخلی قدرتمند، به‌خصوص کارت گرافیک قوی و یک حافظه سریع نیاز خواهید داشت. اگر حرفه‌ای هستید، برای اجرای برنامه هایی با نیازهای سخت افزاری بزرگ مانند ویرایشگرهای ویدئویی غیرخطی مانند Adobe Premiere یا DaVinci Resolve، باید به سراغ برنامه های سطح بالاتر بروید. ضمن اینکه نمایشگر با کنتراست عالی، سطح روشنایی بالا و فضای رنگی مناسب (Rec. 709 و DCI-P3 تقریباً استانداردهای ویرایشگرهای ویدئویی و رنگ‌سازها هستند) کاملاً ضروری است.

لپ‌تاپی را انتخاب کنید که با برنامه‌هایی که برای گردش کار روزانه‌تان استفاده می‌کنید، مانند نرم‌افزار رایت DVD، نرم‌افزار مبدل ویدیو، و البته ویرایشگرهای ویدیو، سازگار باشد.

چگونه لپ‌تاپ مناسبی برای ویرایش ویدئو انتخاب کنیم؟
اغلب نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو به GPU بستگی دارند. بنابراین، یک کارت گرافیک قدرتمند برای ویرایش بسیار ضروری است. برنامه های ویرایش ویدیو، نرم‌افزارهای سنگینی هستند که در نتیجه شما به حافظه زیادی نیز نیاز دارید. برای کار با ویرایشگرهای ویدیویی سنگین وزن مانند Adobe Premiere به 16 گیگابایت رم نیاز دارید . اگرچه از نظر فنی می تواند تنها با 8 گیگابایت نیز اجرا شود.


   گزارش تصویری‌های مشابه: 
  - برترین لپ‌تاپ‌های تجاری 2021 
  - برترین لپ‌تاپ‌های 15 اینچی
  - بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیر 1000 دلار


برای خواندن توضیحات روی گزینه «تصاویر بزرگ» کلیک کنید.

 
کد مطلب: 67295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام