۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸

آموزش: چگونه بین گوشی هوشمند و خودروی هوشمند اتصال برقرار کنیم؟

ایتنا - ​​​​​​​امروزه با پیشرفت خودروها، شما می‌توانید به راحتی گوشی‌های هوشمند خودتان را به آنها وصل کنید و از خدمات گوشی‌های هوشمندتان استفاده نمایید که در این مطلب آموزشی به شما آموزش می‌دهیم که چگونه گوشی‌های هوشمند خودتان را به خودروهای هوشمند متصل نمایید.
آموزش: چگونه بین گوشی هوشمند و خودروی هوشمند اتصال برقرار کنیم؟


مرحله 1. مشخصات خودرو را بررسی کنید.
وضعیت سازگاری خودرو یا استریو با اندروید را بررسی کنید.
مطمئن شوید که گزینه اندروید در تنظیمات خودرو فعال باشد. در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر در این زمینه به راهنمای خودرو مراجعه کنید.
در اکثر خودروها پشتیبانی اندروید از طریق به ­روزرسانی قابل اجراست. گاهی اوقات، با وجود پشتیبانی اندروید اتو از مدل خودرو، این برنامه در خودرو اجرا نمی­ شود. در این صورت، یا باید سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو را به ­روز کنید یا به نمایندگی محلی مراجعه کنید. درصورت نیاز به پشتیبانی بیشتر در این زمینه به راهنمای خودرو مراجعه کنید یا با تولیدکننده تماس بگیرید.



 

مرحله 2. گوشی را بررسی کنید.
اگر اندروید 10 روی گوشیتان در حال اجراست، باید برنامه اندروید  را به  طور جداگانه دانلود کنید.
اگر اندروید 9 یا پایین ­تر روی گوشیتان در حال اجراست، باید برنامه اندروید را از پلی ­استور دانلود کنید.
برای اجرای اندروید، امکان انتقال داده باید از طریق اتصال گوشی فراهم شود. پس از اتصال گوشی از طریق کابل USB ، صفحه را از بالا به سمت پایین بکشید و روی اعلان سیستم عامل اندروید ضربه بزنید. گزینه مناسب برای انتقال فایل را انتخاب کنید.
مرحله 3. گوشی را وصل کنید و استارت بزنید.

از طریق بلوتوث یا کابل USB می‌توانید ارتباط بین اندروید و خودرو را برقرار کنید. بسته به نوع خودرو و تولیدکننده آن، روش اتصال ممکن است متفاوت باشد.
از نمایش اندروید روی صفحه اطمینان حاصل کنید.
اکثر کابل‌های یو اس­ بی شبیه به هم ­اند، ولی کیفیت و سرعت شارژ آن‌ها ممکن است بسیار متفاوت باشد. برای اجرای اندروید به کابل USB باکیفیتی نیاز دارید که از انتقال داده پشتیبانی کند. در صورت امکان، از کابل اصلی همراه گوشی استفاده کنید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 66381
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام