۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵

قرنطینه جذاب با بسته‌های اینترنت سری آلفا پلاس همراه اول

این روزها همه‌ی مردم ایران و چه بسا جهان شرایط خاصی را تجربه می کنند و باید در خانه بمانند تا سلامت خود و خانواده‌شان را حفظ کنند. در این شرایط، تقاضا برای بسته های اینترنت افزایش یافته است. در ادامه توضیح می دهیم که چطور بسته‌های آلفا+ همراه اول در قرنطینه به کار می آیند.
قرنطینه جذاب با بسته‌های اینترنت سری آلفا پلاس همراه اول
 

افزایش تقاضا برای اینترنت در شرایط فعلی



همانطور که می‌دانید در حال حاضر لازم است که همگی در خانه بمانیم و تنها برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج شویم. در این شرایط، نیاز کاربران به اینترنت افزایش یافته است. قطعاً در قرنطینه‌ی خانگی در عصر دیجیتال، اینترنت یکی از گزینه‌های اصلی برای گذران زندگی است.
افراد به دو منظور از اینترنت استفاده می کنند که عبارت اند از:
1-    انجام کارهای اداری. در این بخش کاربران به منظور انجام کارهای بانکی، واریز قبوض و... از اینترنت بهره می برند. از سوی دیگر، اکنون با توجه به شرایط حاکم بر کشور، بسیاری از کسب و کارها به صورت دورکاری و با استفاده از اینترنت اداره می شوند. برخی از افراد نیز به این منظور از اینترنت استفاده می کنند.
2-    سرگرمی. یکی دیگر از استفاده‌های اینترنت، بحث سرگرمی است. به این معنا که کاربران به منظور گذران اوقات فراغت خود از این فناوری بهره می برند. مهم اینکه، بر خلاف آنچه رایج شده و گفته می شود که اینترنت و فضای مجازی محیط مساعدی برای گذران وقت نیست، باید گفت که اگر به درستی از این فناوری استفاده شود، می تواند سهم مهمی در افزایش آگاهی عمومی و ایجاد یک تفریح سالم برای افراد داشته باشد.


آلفا پلاس


بسته های آلفا+ همراه اول چطور در قرنطینه‌ی خانگی همراهی‌مان می کنند؟

 همانطور که می دانید اپراتورها وظیفه‌ی ارائه خدمات ارتباطی به کاربران را در کشور برعهده دارند. همواره رقابت تنگاتنگی بین آنها در زمینه‌ی عرضه‌ی بسته های اینترنت وجود داشته و این روند همچنان ادامه دارد.
به ویژه در شرایط فعلی اکثر افراد در خانه هستند و به دلایل مختلف از جمله داشتن وقت بیشتر برای استفاده از فضای مجازی و همچنین استفاده از اینترنت برای انجام کارهای اداری، تقاضای آنان برای اینترنت افزایش یافته است. به موازات این موضوع، اپراتورها تلاش کرده اند که بسته های اینترنت متنوعی را به کاربران ارائه دهند.
همراه اول نیز به عنوان اپراتور اول کشور در این زمینه فعال بوده است. همانطور که می دانید این اپراتور، بسته های متنوعی را تحت عنوان آلفا+، اینترنت همراهی، بسته های ترکیبی، مدار فیروزه ای و اشتراکی دیتا به کاربران عرضه کرده است. در ادامه به تشریح بیشتر بسته های آلفا+ می پردازیم.
 

جزئیات بسته های آلفا+


بررسی بسته های آلفا+ همراه اول نشان می دهد که آنها طوری برنامه ریزی شده اند که نیازهای متنوع کاربران را برآورده سازند. به طوریکه این بسته ها با بازه‌های زمانی مختلف و حجم های متفاوت عرضه شده اند و کاربران می توانند بر اساس میزان مصرف و نیاز خود، بسته‌ی مورد نظرشان را انتخاب کنند. دسته بندی کلی برای بسته های آلفا+ همراه اول به لحاظ زمانی به شرح زیر است:

بسته های کوتاه مدت
بسته های کوتاه مدت آلفا+ همراه اول برای استفاده در یک بازه‌ی زمانی یک روزه یا هفت روزه برنامه ریزی شده اند. این بسته ها فاقد امکان تمدید خودکار هستند. به این معنا که پس از پایان حجمی یا زمانی بسته، باید نسبت به خرید بسته‌ی جدید اقدام کنید، در غیر این صورت اینترنت شما با تعرفه‌ی آزاد محاسبه می شود.

بسته های ماهانه
همراه اول بسته هایی نیز ارائه داده است که در یک بازه ی زمانی 1 ماهه قابل استفاده هستند. شواهد نشان می دهد که این بسته ها طرفداران زیادی دارد. زیرا کاربران را قادر می کند که در یک فرصت زمانی متوسط به مدت 30 روز از بسته ی خود استفاده کنند. مهم اینکه، امکان تمدید خودکار زمانی و حجمی این بسته ها وجود دارد.

بسته های بلندمدت
گفتنی است، برخی از کاربران ترجیح می دهند از بسته های بلند مدت که برای بازه های زمانی چندماهه قابل استفاده هستند، بهره ببرند. بدیهی است که این بسته ها نسبت به دیگر موارد قیمت به صرفه تری دارند. بنابراین، برای کسانیکه مدام از اینترنت استفاده می کنند، به صرفه هستند. در این بسته ها امکان تمدید خودکار وجود ندارد.


همراه اول


رزرو بسته
در صورتی که مشترکی بسته ی فعال آلفا+ داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی بسته ی دیگری کند، بسته ی جدید برای وی رزرو می شود. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی و یا در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته ی رزرو برای وی فعال خواهد شد. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان می دهد بسته ی بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته ی دلخواه انجام شود.

روش های خرید بسته
کاربران به روش های مختلف می توانند برای خرید بسته های آلفا+ همراه اول اقدام کنند که عبارت اند از:
o    سامانه جامع *10# . در این روش می توانید با شماره گیری *10*32# برای خرید بسته اقدام کنید.
•    شماره گیری*100# نیز یکی دیگر از راه های پیش روی شما برای خرید بسته است.
o    سامانه جامع پیامکی 009810 یا +9810  هم به منظور خرید بسته پیش بینی شده است. در این روش می توانید با ارسال عدد 32  به صورت لاتین به سرشماره‌ی مذکور، اقدام به خرید کنید.
•    با ارسال عدد 32 به لاتین به سامانه پیامکی 8080 نیز می توانید اقدام به خرید بسته های اینترنت آلفا+ کنید.
•    حساب کاربری همراه من نیز از دیگر روش ها برای خرید بسته است.

اطلاع از وضعیت بسته
اطلاع از وضعیت بسته اینترنتی، یکی از اصلی ترین نیازهای مشترکین است که اپراتورها از جمله همراه اول برای آن چاره اندیشی کرده اند. در این ارتباط شما می توانید برای آگاهی از بسته های اینترنت همراه اول خود به طرق زیر اقدام کنید:
•    شماره گیری *10*320#
•    شماره گیری *100*10#
•    ارسال عدد 320 به لاتین بهسامانه جامع پیامکی 10
•    ارسال عدد 0 به لاتين به سامانه پیامکی 8080
•    استفاده از حساب کاربری همراه من.

 
 
کد مطلب: 60429
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام