۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹
در پی انتشار برخی ویدئوها،

وزارت دفاع آمریکا یک کارگروه رسمی را مامور تحقیق درباره بشقاب پرنده‌ها کرد

ایتنا - در این ویدئوها شنیده می‌شود که خلبانان جنگنده‌های نیروی دریایی سردرگمی و شگفت‌زدگی خود را درباره این UAPها ابراز می‌کنند؛ این UAPها رسما در ماه آوریل توسط وزارت دفاع مورد تایید قرار گرفتند.
وزارت دفاع آمریکا یک کارگروه رسمی را مامور تحقیق درباره بشقاب پرنده‌ها کرد
وزارت دفاع آمریکا تشکیل رسمی یک کارگروه با هدف تحقیق درباره پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAPها)، که عموما با عنوان بشقاب پرنده‌ها یا UFOها شناخته می‌شوند، را اعلام کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این اعلامیه تنها چند هفته پس از آن منتشر می‌شود که دولت اعتبار ویدئوهای متعدد از جت‌های جنگنده که در آنها UFOها دیده می‌شوند را تایید کرد و این ویدئوها را رسما منتشر نمود. در روزهای اخیر علاقه به این مبحث به خاطر اظهار نظری درباره «وسائل نقلیه خارج از این جهانی که در این کره زمین ساخته نشده‌اند» شدت یافته است.
 
در سال جاری میلادی چند رویداد قابل توجه مربوط به مبحث گسترده‌تر UAPها مطرح شده‌اند که با ویدئوهایی که نیروی دریایی آمریکا منتشر شد آغاز گردید.
اینها شامل 3 ویدئویی بودند که نیروی دریایی آمریکا نخستین بار در اواخر سال 2017 و اوائل 2018 منتشر کرده بود. هر ویدئو آنچه عموما با عنوان یک UFO شناخته می‌شود را نشان می‌دهد، که به معنای وسیله نقلیه‌ای است که منشاء ناشناخته‌ای دارد که قابلیت‌هایی را نشان می‌دهد که به هیچ هواگرد انسانی شناخته شده‌ای ارتباط پیدا نمی‌کنند.
 
در این ویدئوها شنیده می‌شود که خلبانان جنگنده‌های نیروی دریایی سردرگمی و شگفت‌زدگی خود را درباره این UAPها ابراز می‌کنند؛ این UAPها رسما در ماه آوریل توسط وزارت دفاع مورد تایید قرار گرفتند.
  

در هفته‌های اخیر، افکار عمومی باری دیگر به خاطر گزارشهایی مبنی بر اینکه دولت آمریکا از «وسائل نقلیه خارج از این جهانی که در این کره زمین ساخته نشده‌اند» مطلع است غافلگیر شد. این موضوع، که در جدیدترین مقاله مرتبط با UAP در نشریه نیویورک تایمز در ماه گذشته علنی شد، پرسشهای جدیدی درباره این مطرح کرده است که چه تکنولوژیهایی ممکن است شناخته شده باشند ولی از اطلاع عموم مخفی نگه داشته شده‌اند.
 
در بیانیه جدید وزارت دفاع آمریکا فاش شده است که این وزارتخانه یک کارگروه جدید به نام UAPTF را تاسیس کرده است که سرنام «کارگروه پدیده‌های هوایی ناشناخته» است. رهبری این گروه بر عهده نیروی دریایی است، که خودش تحت نظارت دفتر معاون وزیر دفاع در امور اطلاعات و امنیت کار می‌کند.
 
در توضیح هدف این کارگروه ویژه جدید، وزارت دفاع اینگونه توضیح داده است:
وزارت دفاع آمریکا UAPTF را برای بهبود درک و بینشش از ماهیت و خواستگاه‌های UAPها تاسیس کرد. ماموریت این کارگروه عبارت است از شناسایی، آنالیز، و کاتالوگ کردن UAPهایی که به طور بالقوه ممکن است تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا باشند.
 
 
کد مطلب: 62031
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام