۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳

اگر قبض تلفن ثابت برایتان ارسال نمی‌شود!

ایتنا - درصورتی که فرد از طریق پیامک از قبض تلفن خود آگاه نشود، از آنجایی که از هزینه کارکرد تلفن ثابت باخبر نیست، پرداختی انجام نمی‌دهد و این موضوع منجر به یک‌طرفه و قطع شدن تلفن خواهد شد.
اگر قبض تلفن ثابت برایتان ارسال نمی‌شود!

درصورتی ‌که پیامک‌های اطلاع‌رسانی مخابرات را دریافت نمی‌کنید، می‌توانید شماره همراه خود را ثبت کنید تا از قبوض خود مطلع شده و پرداخت‌های لازم را در زمان مناسب انجام دهید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارسال اطلاعات از طریق فرستادن پیامک از روش‌های معمولی است که در بسیاری از سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌ها صورت می‌گیرد. یکی از روش‌های اطلاع‌رسانی درباره قبوض و دیگر اطلاعات تلفن ثابت، هم استفاده از پیامک‌های اطلاع‌رسانی است.

پیامک‌های تلفن ثابت به‌طور معمول به شماره‌ای که مشترک هنگام ثبت‌نام تلفن ثابت اعلام کرده ارسال می‌شود. برخی از کاربران از این موضوع نارضایتی دارند که پیامک‌های اطلاع‌رسانی را دریافت نمی‌کنند. با توجه به اینکه قبوض تلفن ثابت مدت‌هاست به‌صورت کاغذی ارسال نمی‌شود، درصورتی که فرد از طریق پیامک از قبض تلفن خود آگاه نشود، از آنجایی که از هزینه کارکرد تلفن ثابت باخبر نیست، پرداختی انجام نمی‌دهد و این موضوع منجر به یک‌طرفه و قطع شدن تلفن خواهد شد.

این در حالی است که بسیاری از افراد ممکن است هنگام ثبت‌نام شماره تلفن ثابت، شماره همراهی را ارائه کرده باشند که این شماره را عوض کرده‌اند. از این رو برای تغییر شماره همراهی که ثبت شده، می‌توان از کد USSD‌ استفاده کرده و با گرفتن شماره #۲۰۲۰* و انتخاب گزینه ثبت شماره همراه، آن را تغییر داد.
کد مطلب: 61781
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
موضوع فقط عدم ارسال پیامک نیست ، هر اشتباهی قابل رفع است ، اما متاسفانه وقتی تلفن یکطرفه میشود ، با مراجعه به مراکز مخابرات آنچنان با بی تفاوتی با مشترک برخورد میشود ، که انگاری وجود یا عدم وجود ارتباط تلفن اصلا مهم نیست! گاه با طنز میگن خوب چند روزی ارتباط نداشته باش ، مگه چی میشه؟ و حتی حاضر به پذیرش اشتباه خودشان نیستند ، و انگاری همه خدماتی که ارائه میدهند رایگان است و به سر مشترک زیاده! شاید هم درک نام شرکت مخابرات که اصل وظیفه و ماموریتش برقراری ارتباط ست برای بخشی از پرسنل کمی سخت است! مراجعه میکنی برای رفع مشکل ، برخورد با بی تفاوتی به تعهد ارائه خدمات دیده میشود! خصوصا که به تازگی یک اطلاعیه با فونت بزرگ هم پشت شیشه نصب شده که هرگونه برخورد غیرمعمول با کارکنان مشمول شلاق و .‌‌... میشود ، اما انگاری هرگونه برخورد با مشترک شامل هیچ مجازاتی نمی شود ! خصوصا که با زیرکی خاصی سعی در عصبی کردن مراجعه کننده میشود! و بعد با لبخندی شیرین! توجه مشترک را به بخشنامه نصب شده مجازات جلب می کنند.