۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵

چرا برخی دستگاه‌ها مایل به ارائه خدمات آنلاین نیستند؟

ایتنا - ​​​​​​​دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.
چرا برخی دستگاه‌ها مایل به ارائه خدمات آنلاین نیستند؟

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نشست خبری رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات امروز برگزار شد. او درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند و همچنین بودجه‌های اختصاصی که برای دستگاه‌ها تعریف می‌شود هم می‌تواند از علل عدم تمایل دستگاه‌ها به ارائه داده‌هایشان باشد.

وی ادامه داد: در جلسه تعلل به اشتراک‌ گذاری و الکترونیکی شدن خدمات به رییس جمهوری اعلام می‌شود. هدف از این کار این است که مشخص شود کدام یک از خدمات مورد استفاده مردم است و با تعلل در به اشتراک گذاری داده‌ها، در فرآیند دولت الکترونیکی و ارائه خدمات به افراد، خلل‌ ایجاد می‌شود.
کد مطلب: 62841
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
تقریبا همه می دانند امروز ، داده ها و اطلاعات و تحلیل آنها با ماشین های دیجیتال یا همان کامپیوترها بصورت شبکه و به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات ، چه تاثیر عمیق و شگرفی در سرعت رشد و کسب نتایج مفید در زندگی همه جوامع دارد. امروز ما هم مانند همه جوامع خواهان رشد ، نیازمند مدیران و کارکنان فنی و متخصص در همین امور داریم ، امید آنکه با مدیریت و برنامه ریزی علمی و عملی این خواسته محقق شود.انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام