۰
plusresetminus
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

بررسی دو چالش حوزه کارآفرینی در "مشغول‌شو" قزوین

«سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» و «تولید بدون کارخانه»
ایتنا - دو چالش مهم شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان منطقه «سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» و «تولید بدون کارخانه» در پیش رویداد مشغول‌شو قزوین بررسی می‌گردد.
بررسی دو چالش حوزه کارآفرینی در "مشغول‌شو" قزوین

دو چالش مهم شرکت‌های استارتاپ و دانش‌بنیان منطقه «سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» و «تولید بدون کارخانه» در پیش رویداد مشغول‌شو قزوین بررسی می‌گردد.
پیش رویداد مشغول‌شو قزوین، دوشنبه 9 دی 1398 توسط پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار می‌شود.

امیر زمانیها، دبیر اجرایی رویداد مشغول شو در گفت‌وگوی اختصاصی با ایتنا ضمن بیان این مطلب اعلام کرد که این رویداد روز دوشنبه 9 دی 1398 توسط پارک علم و فناوری استان قزوین و در آمفی تاتر اصلی این مجموعه این برپا خواهد شد.
زمانیها هدف از برگزاری این همایش را تقویت بدنه استارتاپی استان و هموارسازی و هدایت کسب‌و‌کارهای نوپا و استارتاپ‌ها دانست.
 
به گفته وی سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها اولین چالش بررسی شده در این همایش هست که نیمی از زمان همایش به آن اختصاص داده شده است. یک سخنرانی با عنوان «وقتش نبود» و پنلی با عنوان «زمان بجا و چالش‌های جذب سرمایه» و حضور سرمایه‌گذاران و فعالین استان هم بخش دیگر این بخش از رویداد است.
زمانیها معرفی تولید بدون کارخانه و موضوع استفاده از ظرفیت خالی کارخانجات استان چالش بعدی مطرح شده در این رویداد دانست و اعلام کرد که در این بخش از برنامه رویداد یک سخنرانی با عنوان «اشتراک گذاری ظرفیت‌ها» و پنلی با موضوع «چالش‌ها و همگرایی در استفاده از ظرفیت» و حضور مدیران کارخانجات موفق و تولیدکنندگان بدون کارخانه گنجانده شده است.
 
دکتر مصطفی مافی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین و دکتر موسی خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از سخنرانان شاخص حاضر در این پیش رویداد هستند و حضور مدیران چندین شرکت شرکت استارتآپی از جمله ایزی گروپ، راکت استودیو و مگنت در این همایش قطعی شده است.
 
به گفته دبیر اجرایی رویداد استارتآپی مشغول شو، حضور در رویداد 4 ساعته مشغول‌شو که از ساعت 14 الی 18 ، 9 دی 1398 برگزار می‌شود، رایگان است ولی ثبت‌نام از طریق سامانه ایوند و از طریق لینک الزامی است.
زمانیها مخاطبین اصلی این رویداد را صاحبان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران استان قزوین دانست و افزود: با توجه به چیدمان برنامه و موضوعات مطرح شده، شرکت در این رویداد برای دانشجویان و دانشگاهیان استان قزوین و مدیران کسب‌وکارهای علاقمند به حضور در بازار قزوین مناسب خواهد بود.

لازم به ذکر است پارک علم و فناوری قزوین سازمانی است که به وسیله متخصصین حرفه‌ای استان مدیریت می‌شود و هدف اصلی آن حمایت از کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های استان قزوین است و از طریق ارتقاء فرهنگ نوآوری، افزایش ثروت متکی بر علم و دانش است را به عنوان یکی از اهداف خود قرار داده است.
 
کد مطلب: 59335
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام