۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰

سامانه چراغ

سامانه‌ چراغ، تنها برای معرفی موقعیت‌های‌ شغلی نیست. به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن سامانه چراغ را با استفاده از گوگل‌پلی، کافه‌بازار و یا به صورت مستقیم دانلود کنید و از امکانات متنوع و جالب آن بهره‌مند شوید.
سامانه چراغ
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر به دنبال فرصتهای شغلی از شرکتهای برتر هستید سامانه کاریابی چراغ، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تا چند سال ‌پیش، صفحات ضمیمه‌ی روزنامه‌ها‌ی پرتیراژ به‌عنوان تنها منبع موجود برای یافتن اندک فرصت‌های ‌شغلی، در اختیار کارجویان قرار داشتند. این روش برای یافتن شغل مناسب، چندان کارآمد نبود.
از سوی‌دیگر، انتخاب فرد متناسب با موقعیت‌های‌ شغلی موجود در شرکت‌ها و سازمان‌‌ها برای استخدام، معضل بزرگ کارفرمایان به‌حساب می‌آمد. همین امر باعث شد تا موسساتی تحت عنوان کاریابی شکل بگیرند که وظیفه‌ی اصلی آنها معرفی کارفرما و کارجو به یکدیگر است.
در این موسسات کارجویان با پرداخت هزینه‌ای به‌عنوان کارجو به کاریابی معرفی می‌شوند و کارفرمایان هم متناسب با درخواست‌های ‌شغلی شرکت یا سازمان خود، می‌توانند به این کارجویان دسترسی‌ یابند.
ظهور آژانس‌های کاریابی متنوع که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد تا حدود زیادی فاصله‌ی میان کارجو و کارفرما را برطرف کرد و هنوز هم این روش مورد استفاده‌ی خیلی‌ها می‌باشد. اما باید گفت این مراکز هم به‌ سبب وجود مشکلاتی پاسخگوی نیاز کارجویان و کارفرمایان نبود. از جمله این مشکلات می‌توان به پرداخت هزینه‌های حق‌عضویت و پورسانت به کاریابی‌ها، تعداد زیاد کارجویان در کلان‌شهرها، پراکندگی فرصت‌های ‌شغلی و شرایط مختلف استخدامی، اشاره‌کرد.

در حال‌حاضر با روی‌کار آمدن سامانه‌های هوشمند و رشد استفاده از تکنولوژی و میزان نفوذ اینترنت در بین مردم، کاریابی‌های آنلاین متعددی برای رفع سریع‌تر نیازهای کارجویان و کارفرمایان راه‌اندازی شده‌اند.
سامانه کاریابی چراغ ساده‌ترین راه را برای کاریابی پیش‌روی شما قرار می‌دهد. کافی است وارد این سامانه شوید و پس از ورود به قسمت شغل، به‌راحتی و با استفاده از جستجو یا فیلتر، انبوهی از فرصت‌های ‌شغلی از سراسر کشور را داشته باشید. شما می‌توانید در این سامانه انواع روش‌های‌ همکاری به‌صورت تمام‌وقت، نیمه‌وقت، دورکاری و کارآموزی در شهرهای مختلف را مشاهده‌کنید.

مزیت سامانه کاریابی چراغ برای کارفرمایان این است که به جای ارتباط دائم با کاریابی، می‌توانند تنها در چند گام ساده جهت ثبت فرصت‌های ‌شغلی، حذف یا تغییر آن‌ها اقدام‌نمایند. در این سایت هیچ محدودیتی برای ثبت درخواست‌های ‌شغلی متعدد، وجود ندارد. ضمن اینکه به عنوان کارفرما آسوده‌خاطر خواهید بود که روزانه تعداد زیادی کارجو به طور مستقیم یا از طریق موتورهای جستجو به سامانه چراغ مراجعه‌ خواهندکرد و دغدغه‌ای برای کاریابی با هزینه‌های بالا ندارند.

چراغ چه امکاناتی دارد؟
سامانه‌ چراغ، تنها برای معرفی موقعیت‌های‌ شغلی نیست. به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن سامانه چراغ را با استفاده از گوگل‌پلی، کافه‌بازار و یا به صورت مستقیم دانلود کنید و از امکانات متنوع و جالب آن بهره‌مند شوید.
با استفاده از این سامانه و تنها با چند کلیک ساده‌، می‌توانید رزومه‌ی حرفه‌ای برای خود بسازید و از آن برای معرفی خود به کارفرمایان استفاده‌کنید. وجود به‌روزترین تست‌های معتبر روانشناسی، شخصیت‌شناسی و شغلی در این اپلیکیشن کاربردی به شما در یافتن شغل متناسب با شخصیتتان بسیار کمک‌ خواهدکرد.

با تلاش روزانه و گروهی تیم مدیران و نویسندگان خلاق، در راستای افزایش آگاهی و رفع مشکلات کارجویان و کارفرمایان، مقالات متعددی در قسمت بلاگ سایت قرارمی‌گیرد. این مطالب به بررسی موضوعات جذاب و  متنوع می‌پردازد که موجب تسهیل فرآیند استخدام و انتخاب شغلی خواهد شد.

مخاطبان چراغ، تنها کارجویان و کارفرمایان نیستند. حتی اگر شاغل هستید و یا به‌دنبال موقعیت‌شغلی نیستید، می‌توانید از فایلهای ویدیویی آموزشی موجود در قسمت آموزش سامانه بهره‌مند شوید.
همچنین به مناسبت رونمایی از سامانه کاریابی چراغ، خدمات کاریابی این سامانه در حال حاضر برای کارفرمایان و کارجویان رایگان ارائه می‌گردد.
 
 
کد مطلب: 59174
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام