۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶

اهمیت استخدام بازاریاب در توسعه کسب و کار

اگر می خواهید یک فرصت مناسب برای معرفی کسب و کار خود داشته باشیم، باید موضوع بازاریابی را جدی بگیرید. اما این نکته را نیز فراموش نکنید که پیدا کردن پرسنل بازاریابی مناسب یک فرآیند ساده نیست. شما باید فاکتورهای مهم استخدام افراد متخصص را در نظر بگیرید و 100٪ تمرکز خود را به آن اختصاص دهید. بازاریابان تحصیل کرده و با تجربه به طور ماهرانه و موفقیت آمیز، یک سرویس یا محصول کسب و کار را هدایت می کنند که سود را به گونه ای منطبق با انتظارات مشتری و استراتژی کلی تجاری می کند. ما به شما نکاتی را خواهیم گفت که با رعایت آن در زمان استخدام بازاریاب، نتایج مطلوبی کسب خواهید کرد.
اهمیت استخدام بازاریاب در توسعه کسب و کار
3  نکته مهم در زمان استخدام بازاریاب
به گزارش ایتنا به نقل از واحد کارگزینی و استخدام بازاریاب شرکت فرداد، استخدام بازاریاب مانند استخدام برای هر موقعیت دیگر پیچیدگی های خاص خود را دارد. چرا که  انتخاب و استخدام بازاریاب برای تیم شما یک تصمیم اقتصادی مهم است و فردی که عملکرد و نتایج بازاریابی خود را به شما ارائه می کند، نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما ایفا می کند. درک روشن از رشته های بازاریابی و اینکه هر کدام از کاندیدهای استخدام بازاریابی در کدام از شاخه های بازاریابی مهارت دارد و چگونه قراره تجربه خود را در کسب و کار شما پیاده سازی کند، نقش مهمی در اکوسیستم های فعلی و آینده سازمان شما بازی خواهد کرد.
آیا شما امیدوار هستید که یک متخصص بازاریابی را استخدام کنید که در مورد بسیاری از موضوعات مختلف حوزه بازاریابی از بازاریابی ایمیلی گرفته تا بازاریابی شبکه اجتماعی اطلاعات کمی می داند؟ اکثر کسب و کارها از اینجا شروع به فکر استخدام بازاریاب می کنند، زیرا آنها با این تفکر می خواهند انواع مختلف شکاف ها را پر کنند و بودجه کمی را برای اجرا دارند. در حالی که این ذهنیت تنها یک مشکل را حل می کند و می تواند با ایجاد موارد اضافی دیگر در فرآیند بازاریابی و فروش، موجب خرابکاری در برنامه بازاریابی شما بشود. قبل از استخدام بازاریاب بهتر است با در نظر گرفتن 3 نکته زیر اطمینان حاصل کنید که کاندید استخدام بازاریاب برای پاسخ به نیازهای شما مناسب است.
چه چیزی درباره شرکت و محصول شما می داند؟
زمانی که شما کسی را برای استخدام بازاریاب انتخاب می کنید که در حال حاضر با شرکت و محصول شما آشنا است و حتی طرفدار محصولات شما است، تصمیم گیری در مورد استخدام کارشناس بازاریابی را آسان تر می کند. وقتی کاندید استخدام بازاریاب با آنچه شما در شرکت انجام می دهید  و خدمات رسانی می کنید اطلاع دارد، یک قدم از نامزد نا آشنا جلوتر است و موجب می شود زودتر به هدف فروش و سود دهی برسید. چرا که تمام اطلاعات و تمایلات ذاتی را برای کمک به دیگران کشف و علاقمند به موفقیت شما است.


ترجیح بازاریاب به کار تیمی یا به تنهایی است؟
حتی اگر شما در استخدام بازاریاب فقط یک شخص را برای بازاریابی کسب و کار خود داشته باشید، فعالیت های بازاریابی تقریبا همیشه به نوعی همکاری و کار گروهی نیاز دارد. برخی افراد ترجیح می دهند همه چیز را به تنهایی انجام دهند. اما برای استراتژی شما برای پیدا کردن کسی که می تواند ایده ها را به اشتراک بگذارد، کار با دیگران را برای ایجاد و تطابق با مهلت ها ضروری می داند و برای تکمیل یک پروژه کل، به کمک دیگران تکیه می کند تا کارهای خاصی را انجام دهند بسیار بهتر و کاربردی تر خواهد بود. پس در استخدام بازاریاب، ترجیحاً کسی را انتخاب کنید که علاقمند به کار تیمی باشد.
تجربه بازاریاب در بودجه بندی چیست؟
بودجه بازاریابی یکی از ساده ترین منابع مالی برای دریافت نتیجه است و برای تیم بازاریابی شما مهم است که از آن حفاظت کند. هرکسی که برای بازاریابی استخدام می کنید، باید بداند که به چه میزان و چگونه به طور مناسب برای فعالیت های بازاریابی باید هزینه کند و همچنین چگونه هزینه های ROI را محاسبه کنند. بنابراین باید دانش بازاریاب را در مورد اصول مختلف بازاریابی ، شیوه های اخلاقی و الزامات قانونی تست کنید.

شرایط استخدام کارشناس بازاریابی در شرکت نرم افزار حسابداری فرداد
صنایع زیادی وجود دارند که باید محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان  معرفی و ارتقاء دهند. شرکت نرم افزار حسابداری فرداد نیز تصمیم دارد با استخدام بازاریاب، محصولات نرم افزار حسابداری خود را در حوزه های مختلف تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و خدماتی معرفی و پیاده سازی کند. به طور معمول فرصت های استخدام بازاریاب در فرداد برای فارغ التحصیلان هر رشته ای باز است. با این حال کارفرمایان ترجیح می دهند کاندید استخدام بازاریاب در یکی از رشته های بازاریابی، اقتصاد، کسب و کار، آمار یا جامعه شناسی تحصیل کرده باشد. متقاضی استخدام کارشناس بازاریابی در فرداد باید دارای مهارت هایی همچون برنامه ریزی خوب، خلاقیت، مهارت IT، مهارت ارتباطی و توانایی شبکه و غیره باشد.
این مقاله توسط دپارتمان فروش و گزینش متقاضیان استخدام کارشناس بازاریابی در شرکت فرداد آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید رزومه آنلاین خود را ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام بازاریاب در فرداد از طریق شماره گیری 43027-021 با کارشناسان در ارتباط باشید.
کد مطلب: 56961
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام