۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

شرایط استخدام شرکت های نرم افزاری در تهران

هدف از استخدام یک شرکت نرم افزاری این است که در زمان مناسب، تیم مناسب نسبت به نوع پروژه خود پیدا کند. اما روزانه صدها نفر داوطلب استخدام در شرکت های نرم افزاری هستند، بنابراین چطور می توان تعیین کرد که کدام یک از آنها ارزش استخدام و سرمایه گذاری دارند؟ دانستن یک سری نکات قبل از استخدام، آن هم برای شرکت های نرم افزاری که به دلیل فرآیند کاری پیچیده باید در نحوه استخدام نیروی کار متخصص حساسیت بالایی داشته باشند، موجب موفقیت و رشد زود هنگام می شود. در ادامه با اشاره به برخی از نکات، شما را در انتخاب گزینه های مناسب استخدام شرکت نرم افزاری آشنا خواهیم کرد.
شرایط استخدام شرکت های نرم افزاری در تهران
هر آنچه باید قبل از استخدام در شرکت نرم افزاری بدانید

به گزارش ایتنا به نقل از واحد کارگزینی و استخدام شرکت نرم افزاری فرداد، 72 درصد از مدیران استخدام شرکت نرم افزاری می گویند که توصیف شفافی از شغل مورد نیاز برای استخدام ارائه می دهند، اما فقط 36 درصد از داوطلبین استخدام شرکت های نرم افزاری اعتقاد دارند که وظایف و شرایط استخدام به طور واضح در آگهی استخدام و حتی در زمان مصاحبه کاری بیان می شود. در حالی که اگر شرکت های نرم افزاری بسیار هوشمندانه شرایط استخدام خود را بیان کنند، سریع تر استعدادها و افراد متخصص را جذب و استخدام می کنند. در مرحله دیگر رعایت یک سری نکات استخدامی می تواند راهنمای مدیران برای بهبود استراتژی استخدام شرکت نرم افزاری باشد و به طور قابل توجهی دانستن این نکات بر فرآیند استخدام تاثیر می گذارد. چرا که این امکان وجود دارد که با استخدام یک فرد اشتباه، شاهد کلی پیامد منفی در شرکت نرم افزاری باشید. به طور مثال شما وقت و هزینه زیادی را صرف آموزش نامزد استخدام در شرکت نرم افزاری خود می کنید و در نهایت متوجه می شوید شخص مناسبی را انتخاب نکرده اید و باید به دنبال جایگزین دیگر باشید. به غیر از شناسایی رفتارها، مهارت ها و کیفیت کار داوطلب استخدام، با رعایت راه حل های بهبود فرآیند استخدام شرکت نرم افزاری می توانید بهترین کاندید را استخدام کنید. بنابراین در مراحل استخدام خود اطمینان حاصل کنید که این مراحل را دنبال می کنید:
به جای پرسش سوالات جادویی یا سوالات بی اهمیت، شما همیشه باید بر روی دانستن قابلیت ها، دانش، مهارت ها، اعتماد به نفس، نگرش و پتانسیل کاندید تمرکز کنید.
هنگامی که شما برای شرکت خود آگهی استخدام منتشر می کنید اطمینان حاصل کنید که تمام نیازهای شغلی مانند مسئولیت ها، آموزش های لازم، تجربه، دانش و مهارت ها به وضوح ذکر شده است. این به شما در ارزیابی داوطلب استخدام شرکت نرم افزاری و جذب متقاضیانی که تمام مسئولیت ها و الزامات شما را بر عهده دارند کمک خواهد کرد.



متقاضی استخدام را در فرآیند استخدام مورد ارزیابی انجام کار قرار دهید، زیرا بررسی عملکرد شخص و توانایی های او در انجام وظایف و پیاده سازی مهارت های تخصصی می تواند به یافتن مناسب ترین گزینه استخدام شرکت نرم افزاری منجر شود.
یکی از جنبه هایی که در هنگام استخدام کارمندان جدید باید در نظر بگیرید، تعهد آنها به توسعه و رشد حرفه ای است. فردی که به کار خود متعهد است گزینه مناسب برای استخدام است. چرا که شما نمی خواهید کارمندی را استخدام کنید که مرتباً شغل خود را فقط برای دریافت حقوق بالاتر عوض کند. بنابراین استخدام شخصی که به شرکت شما وفادار نیست، قطعا برای کسب و کار شما مشکل است.
اما ... طی تحقیقات سایت linkdin بیش از 75% از علاقمندان به استخدام شرکت نرم افزاری قبل از اقدام به ارسال رزومه در مورد نام تجاری و شهرت کارفرمایان شرکت نرم افزاری آگهی دهنده استخدام نیرو تحقیق می کنند. به همین دلیل در سال 2019 یکی از روندهای استخدام، نام تجاری کارفرمایان است.
شرکت نرم افزار حسابداری فرداد یکی از برندهای تجاری خوش نام و موفق در زمینه تولید نرم افزارهای مالی است که برای توسعه کسب و کار و خدمات رسانی مطلوب تر اقدام به استخدام نیرو از بین متخصصین با تجربه و حرفه ای در حوزه های مختلف حسابداری، پشتیبانی، برنامه نویسی و ... کرده است.
این مقاله توسط واحد حسابداری و گزینش متقاضیان استخدام شرکت نرم افزاری فرداد آماده شده است و شما عزیزان می‌توانید برای استخدام، رزومه آنلاین خود را ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط  حوزه های مختلف استخدام در فرداد از طریق شماره گیری 43027-021 با کارشناسان در ارتباط باشید.
کد مطلب: 56960
برچسب ها: استخدام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام