۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

احتمال افزایش قیمت شدید وب هاستینگ در طی ماه‌های آینده

ایتنا-کمپانی cPanel به‌تازگی اعلام کرده است که این نرم‌افزار در سال آینده به ساختار قیمت‌گذاری و صدور مجوز مبتنی بر حساب کاربری تغییر خواهد کرد و همین امر ممکن است موجب شود که قیمت تمامی سرویس‌های وب هاستینگ افزایش چشم‌گیری پیدا کند.
احتمال افزایش قیمت شدید وب هاستینگ در طی ماه‌های آینده
کمپانی cPanel به‌تازگی اعلام کرده است که این نرم‌افزار در سال آینده به ساختار قیمت‌گذاری و صدور مجوز مبتنی بر حساب کاربری تغییر خواهد کرد و همین امر ممکن است موجب شود که قیمت تمامی سرویس‌های وب هاستینگ افزایش چشم‌گیری پیدا کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، کمپانی cPanel به کاربران وب هاستینگ رابط کاربری و کنترل پنل گرافیکی لینوکسی ویژه‌ای ارائه می‌کند که مدیریت سرور و وب‌سایت با آن بسیار آسان می‌شود. اگرچه برخی از هاست‌های وب نسخه جایگزینی را برای cPanel در نظر گرفته‌اند اما تمامی آن‌ها در مقایسه با کنترل پنل استاندارد cPanel حرفی برای گفتن ندارند.
بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات هاست وب به‌منظور حفظ قدرت خود در بازار پرازدحام وب هاستینگ از cPanel استفاده می‌کنند و این در حالی است که سایر ارائه‌دهندگان این خدمات cPanel را به‌عنوان قابلیتی در نظر می‌گیرند که کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی آن را به بسته خود بیفزایند.
 

بااین‌حال افزایش قیمت cPanel که از اول ژانویه سال آینده میلادی اعمال می‌شود احتمالا موجب می‌شود که آن دسته از هاست‌های وبی که این کمپانی را به‌عنوان کنترل پنل استاندارد خود پیشنهاد می‌کنند، مجبور به افزایش قیمت سرویس خود شوند تا میزان سودشان را در بازار حفظ کنند.
 
کمپانی cPanel در ایمیلی به شرکای خود اعلام گرده است که این اقدام با هدف آسان کردن فرایند افزایش سرورهای جدید انجام خواهد شد و همچنین جذب مشتری را ایان تر می‌کند. بازار وب هاستینگ از زمان عرضه cPanel در سال 1996 تغییرات زیادی کرده است و سرورها هم‌اکنون به حتی قدرتمند شده است که می‌توانند هزاران سایت را روی یک پردازنده اجرا کنند.
 
در این ساختار جدید قیمت هر مجوز بر اساس شمار حساب‌های کاربری ‌هاست شده روی یک سرور تعیین می‌شود و مشتریان به‌زودی تنها برای آنچه استفاده می‌کنند، پول می‌پردازند. cPanel همچنین مشتریان خود را به سمت برنامه پرداختی ماهانه سوق می‌دهد و این کمپانی به هنگام تمدید مجوزهای سالانه، آن‌ها را به‌صورت خودکار به مجوزهای ماهانه تبدیل می‌کند.
 
قیمت‌های این شرکت هم برای ارائه‌دهندگان وب هاستینگ و هم برای فروشندگان به‌طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. به همین دلیل قیمت‌های هاست وب در سال آینده میلادی ممکن است با افزایش چشمگیری روبرو شود.
کد مطلب: 62694
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اگرچه برخی از هاست‌های وب نسخه جایگزینی را برای cPanel در نظر گرفته‌اند اما تمامی آن‌ها در مقایسه با کنترل پنل استاندارد cPanel حرفی برای گفتن ندارند.//این جمله خیلی مضحک بود واقعا چیزی از کنترل پنل نمیدونید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام