۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶
در سایت سوق دات کام

خرید محصولات آمازون در امارات امکان‌پذیر شد

ایتنا – اکنون کاربران کشور امارات می‌توانند خرید از آمازون را تجربه کنند.
خرید محصولات آمازون در امارات امکان‌پذیر شد
کاربران سایت سوق دات کام می‌توانند محصولات شرکت آمازون را در امارات متحده عربی خریداری کنند.
 
سوق دات کام به آدرس souq.com، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در منطقه کشورهای عربی به شمار می‌رود و دفتر مرکزی آن در دبی واقع است.
 
در این فروشگاه همه چیز از شیر مرغ تا جان آدمیزاد یافت می‌شود و مشتریان می‌توانند وجه کالاها را در قالب درهم امارات و از طریق کارت‌های اعتباری و یا به صورت تحویل نقدی پرداخت کنند.
 
به گزارش سرویس اخبار جدید تکنولوژی، به نقل از وب‌سایت ITP.net، در حال حاضر کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Amazon Global Store در سایت سوق دات کام و یا استفاده از اپلیکیشن مخصوص تلفن‌های همراه، نسبت به خرید و دریافت کالاهای مورد نظر خود اقدام کنند.
 
«رونالدو مشحور»، مدیر و موسس سوت دات کام با ابراز خرسندی از امکان فروش میلیون‌ها محصول Amazon.com به کاربران خود، گفت ما با آمازون چشم‌انداز مشترکی داریم و به دنبال ارائه بهترین گزینه‌های خرید، قیمت‌های مناسب و تجربه‌های موفق خرید می‌باشیم.
 



مطابق گزارش ایتنا، این سایت که از آن با عنوان «بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین در خاورمیانه» یاد می‌شود، خدمات خود را به دو زبان انگلیسی و عربی ارائه می‌کند و کاربران می‌توانند سوالات خود را به طور مستقیم از تیم خدمات مشتری سایت بپرسند.
 
همچنین در اکثر حالات این امکان وجود دارد که مشتریان ناراضی، با پس فرستادن محصول خریداری شده، ظرف 30 روز از تاریخ خرید، وجه خود را دریافت کنند.
 
گفتنی است سال گذشته در همین ایام (مارس 2017 – فروردین 1396) آمازون دست به خرید سوق دات کام زد و اکنون که یک سال از آن تاریخ می‌گذرد، سمیر کومار، یکی از مدیران ارشد آمازون اعلام کرده که هدف آنها از خرید این پلتفرم ارائه بهترین خدمات به میلیون‌ها مشتری در منطقه خاورمیانه است.
 
یادآور می‌شود «سوق» در عربی به معنای بازار است.
 
کد مطلب: 52438
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام