۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

چرا فیس‌بوک برای جوان‌ها کمرنگ شد؟

ایتنا - شاید یکی از دلایلی که جوان‌ترها فیس‌بوک را کنار گذاشتند، ظهور اپلیکیشن‌هایی مثل واتس‌اپ و اینستاگرام باشد.
چرا فیس‌بوک برای جوان‌ها کمرنگ شد؟


گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که تعداد زیادی از کاربران جوان و نوجوان در سال ۲۰۱۷ شبکه اجتماعی فیس‌بوک را کنار گذاشته‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نتایج تحقیقات یک موسسه آماری به نام "ای مارکتر" (eMarketer) نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی فیس‌بوک در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، ۹.۹ درصد از کاربران نوجوان و جوان حد فاصل سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین ۳.۴ درصد از کاربران زیر سن ۲۵ سال خود را در ایالات متحده آمریکا از دست داده است.

محققان این موسسه بر این باورند که این شبکه اجتماعی باید فکری به حال علایق نسل جوان‌تر کند و قابلیت‌ها و امکانات جدید و جذاب‌تری را به خود بیفزاید تا توجه و رضایت آنها را به خود  جلب کند، در غیر این صورت این روند در سال جاری میلادی و سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا اینکه فیس‌بوک تنها به مقری برای بزرگسالان و سالخوردگان تبدیل خواهد شد. 

این آمارها گویای این هستند که در مجموع فیس بوک ۲.۸ میلیون کاربر زیر سن ۲۵ سال خود را در کشور ایالات متحده آمریکا از دست داده است که این رقم تقریبا سه برابر میزانی است که پیشتر توسط تحلیلگران برآورد شده بود. یکی از دلایل آن می‌تواند رشد سایر اپلیکیشن‌های موبایلی جذاب و شبکه‌های اجتماعی به روزتری همچون اینستاگرام و اسنپ چت باشد که زود به زود قابلیت‌های جذاب و جدیدی همچون استوری را به خود اضافه می‌کنند.
کد مطلب: 52031
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام