۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

وزیر ارتباطات اظهارات رییس سازمان پدافند غیرعامل را رد کرد

ایتنا - جهرمی: آمار ارائه شده به ایشان صحیح نیست.
وزیر ارتباطات اظهارات رییس سازمان پدافند غیرعامل را رد کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به اظهارات اخیر رییس سازمان پدافند غیرعامل در رابطه با سهم بالای تلگرام از پهنای باند ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آذری جهرمی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات روز گذشته رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمار ارائه شده به ایشان صحیح نیست. دو سوم کاهش پهنای باند معادل ۶۶ درصد است نه ۸۰ درصد، ضمن اینکه کاهش پهنای باند از ۱۱۰۰ به ۳۰۰ گیگابیت هم معادل ۷۲ درصد افت می‌شود. البته هیچکدام از این آمارها صحیح نیست و پس از انسداد تلگرام و اینستاگرام مجموعا تا حدود ۴۵ درصد از پهنای باند اینترنت کشور کاسته شد. این در حالی است که در سبد مصرف مشترک نهایی نسبت پهنای باند اینترنت به داخل نسبت ۶۰ به ۴۰ را داریم. ارائه این آمار آن هم از سوی مسئولان این شائبه را ایجاد می‌کند که باید در صحت سایر آمارها هم شک کرد.

آذری جهرمی افزود: در کلان در مطلوب نبودن شرایط فعلی شکی وجود ندارد، اما متهم کردن دیگران نیز فایده‌ای ندارد و باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی و پرهیز از نمایش اختلاف در حاکمیت به شرایط مطلوب نزدیک شویم.
 
 
کد مطلب: 51934
برچسب ها: آذری جهرمی
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Singapore
اصلا فرض کنیم 99 درصد پهنای باند کشور صرف تلگرام میشه، مگر مردم ایران به زور این کارو میکنن؟ غیر از اینه که خودشون تصمیم گرفته اند به جای پیام رسانهای بومی حضرات پدافند از تلگرام استفاده کنند؟ مردم از وجود پیام رسانهای بومی آی گپ و سروش که بی خبر نیستند، اما اعتماد ندارند! زوریه مگه؟ مگه میشه مردم رو وادار به استفاده از پیام رسانهایی کرد که کنترلش دست آدمهای تندخو و خشنی است که همه رو غیر از همفکران خود جاسوس و نفوذی و فتنه گر و عامل بیگانه و مرتبط با شبکه های خارجی و جرج سروس و برادرزن صدام و آل سعود و رژیم صهیونیستی میدونند؟ اگر میخوان مردم از شبکه های بومی استفاده کنند اول باید رفتار خود رو اصلاح کنند، هرچند اگر رفتار خود رو اصلاح کنند کلا دیگه مشکلی با تلگرام و فیسبوک و توییتر... ندارند که از اینها بترسند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام