۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۵
مشتری‌مداری به سبک گوگل

تهاجم گوگل به بازار آمازون

ایتنا – گوگل به دنبال طرحي است كه در خريد اينترنتي، کالاهای سفارش شده در همان روز خرید به دست خریدکنندگان آنلاین برسد.


گوگل در تلاش است با راه‌اندازی یک سرویس جدید اینترنتی، خرید و فروش آنلاین را سرعت بخشیده و طرحی بریزد تا در آن، کالاهای سفارش شده در همان روز خرید به دست خریدکنندگان آنلاین برسد.

به گزارش ایتنا، خبرگزاری رویترز این مطلب را به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرده است.

بنا به گفته روزنامه مزبور به نقل از منابع آگاه، گوگل کار بر این سرویس اینترنتی را آغاز کرده است و امید دارد با استفاده از آن، ترافیک رقیب خود، سایت آمازون دات کام را مقداری بکاهد.

غول جست‌وجو مذاکره با عرضه‌کنندگان عمده از جمله شرکت‌های OfficeMax، Macy و Gap Inc را برای راه‌اندازی این سرویس شروع کرده است.

در سرویس یادشده، مشتری‌ها مستقیماً به سایت‌هایی که از لحاظ موقعیت فیزیکی به کاربر نزدیک هستند، ارجاع داده می‌شود.

به نظر می‌رسد گوگل از محبوبیت و رواج گسترده سرویس Prime آمازون که در آن، افراد می‌توانند کالاهای خریداری شده را ظرف مدت دو روز از زمان خرید دریافت دارند، نگران شده است.

شهروندان آمریکایی می‌توانند با پرداخت ۷۹ دلار، به مدت یک سال از سرویس Prime آمازون استفاده کنند.

گوگل و آمازون تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.
 
کد مطلب: 20376
نام شما
آدرس ايميل شما