سوالات متداول مشتریها از مرکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا
ایتنا- مشتریان میتوانند برای اطلاع از صحت گارانتی گوشی یا مدت زمانی که از اعتبار گارانتی باقی مانده است، با مرکز تماس نوکیا تماس گرفته و با اعلام شماره سریال گوشی، از وضعیت گارانتی خود اطلاع پیدا کنند.
مرکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا همیشه آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و مشتریان است. در ایام تعطیلات نوروز حجم تماسهای دریافتی این مرکز بیش از همیشه بود، اما رضایت مشتری تا حد استانداردی که انتظار میرفت جلب شد.
مرکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا تمام روزهای هفته به جز جمعهها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان است.
به گزارش ایتنا طبق آخرین آماری که انجام شد، میزان رضایت مشتریها ۹۱.۲ درصد و میزان ارائه خدمات ۸۸.۱ درصد بوده است. به طور میانگین هر روز بیش از ۳۰۰ تماس با این مرکز گرفته میشود که بیشتر آنها از سطح خدمات و پاسخگویی راضی هستند. بیشترین سوالاتی که مشتریان هنگام تماس از مسئولان این مرکز میپرسند عبارتند از:
۱- اطلاع از وضعیت گارانتی: مشتریان میتوانند برای اطلاع از صحت گارانتی گوشی یا مدت زمانی که از اعتبار گارانتی باقی مانده است، با مرکز تماس نوکیا به شماره ۲۳۰۱۳- ۰۲۱ تماس گرفته و با اعلام شماره سریال گوشی، از وضعیت گارانتی خود اطلاع پیدا کنند. راه دیگر این است که شماره سریال گوشی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۲۳۰۱۳ ارسال کرده و منتظر پاسخ باشند.
۲- محل مراکز خدمات پس از فروش: مراکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران پراکنده و در حال افزایش هستند. این مراکز به همراه مراکز جمعآوری گوشیهای نوکیا یا Nokia Collection Points از کاربران حمایت کرده و انواع خدمات را برای پشتیبانی از آنها ارائه میدهند. کاربران میتوانند برای اطلاع از مراکز خدمات نوکیا به خبرنامه نوکیا یا وبلاگ گفتوگوی نوکیا به آدرس www.goftogoo.nokia.ir مراجعه کنند.
۳- بهروزرسانی گوشیهای هوشمند به نوکیا بل: برخی از سوالات مشتریان که از مراکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا پرسیده میشود، در مورد یکی از نسخههای جدید سیستمعامل سیمبین به نام نوکیا بل است. کاربران میتوانند برای پیدا کردن پاسخهای خود در مورد امکانات نوکیا بل، مشکل در بهروزرسانی یا یادگیری چگونگی آپدیت کردن گوشی خود به این نسخه به وبلاگ گفتوگوی نوکیا مراجعه کنند.
۴- سوال یا مشکل در مورد نقشههای نوکیا: نقشههای نوکیا از قابلیت مسیریابی رایگان مخصوص خودرو و عابر پیاده برخوردار هستند. این نقشهها که با بیشتر گوشیهای نوکیا سازگاری دارند، از طریق وبسایت نوکیا نیز قابل دانلود هستند و کاربرد بسیاری هنگام رانندگی و سفرهای درونشهری و برونشهری دارند.پس میتوان گفت راهنمای خوبی برای پیدا کردن مقصد و سایر اطلاعات مکانی هستند.
بسیاری از مشتریان که به تازگی به جمع کاربران نقشههای نوکیا پیوستهاند یا با روشهای استفاده از نقشه آشنایی ندارند، سوالات زیادی در مورد نقشههای نوکیا برایشان پیش میآید که از مرکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا میپرسند. شما میتوانید برای اطلاع از ویژگی این نقشهها نسبت به دیگر نقشههای موجود در بازار، پیدا کردن موقعیت جغرافیایی و راهنمای تصویری کار با نقشههای نوکیا به وبلاگ گفتوگوی نوکیا سر بزنید یا سوالات خود در مورد این نقشهها را در بخش تالار مطرح کنید. علاوه بر این، میتوانید از آموزشهای وبلاگ گفتوگو برای تغییر ظاهر نقشه، جستوجو، فهرست مکانهای مورد علاقه و ساماندهی مکانها بهرهمند شوید.
با سلام و ادب
نوکیا e6 دارم اخیرا نرم افزار سیمبین بل نصب کردم گوشیم خط همراه اول را پشتیبانی نمکنه
خواستم ببینم اشکال از ؟
از نوع نصب برنامه هستش یا شاید گوشی اشکال سخت افزاری پیدا کرده
بسیار ممنونم
چند ماهی است با خرید یکدستگاه گوشی نوکیا مدل 301 وکارت گارانتی سه ماه است با پشتیبانی تماس میگیرم که با این گوشی خراب چکار باید بکنم جواب میگن باید صبر کنید تا ما کروسافت با مراکز تعمیر جدید قرارداد ببندند شماره پیگیری 15738025221 -1 لطفا راهنمائی کنید چکار کنم آیا بهتر نبود شرکتی با این اسم ورسم حداقل یک مرکز دایر میکردید برای تعمیرات تا مراکز دیگر راه اندازی شود
سلام گوشی من وقتی میخوام تنظیمات شو ریست کنم کد حفاظتی میخواد یادم هم نمیاد چی بوده یکی راهنمایی کنه چکار باید بکنم. به این دلیل میخوام ریست کنم چون رادیوش از هدست پخش نمیشه .ممنون میشم
با سلام حدود دو ماه است که گوشی نوکیا۵خریدم از روز اول دوربین پشت گوشی موقع فیلم گرفتن دایم فوکوس میکند بردم دادم یه گوشی دیگه گرفتم ولی این یکی هم همون ایراد را دارد بردم میگن ایراد نرم افزاری دارد باید صبر کنید تا نسخه جدید بیاد ولی الان دو ماه گذشته خبری از نسخه جدید نشده میخواستم بدونم واقعا ایراد از نرم افزار است یا نه اگه میشه منو راهنمایی کنید ممنونم
سلام گوشی من نوکیا 1هستش بعداز بروزرسانی نسخه اندروید که بطور خود به خود انجام شده گوشی به رایانه متصل نمی شود و اجازه کپی برداری را نمی دهدعلتش چیست و چه باید کرد؟