۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸

دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی در تهران برگزار می‌شود

ایتنا - این همایش با رویکرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان برگزار می‌شود.
دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی در تهران برگزار می‌شود


دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان ۹ تیرماه جاری در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است که با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی، راه را برای بهینه‌سازی و شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی فراهم نماید. 

از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کاركردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها
• طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی
• فرهنگ سازماني، آموزش و رسانه‌هاي اجتماعي
• تبليغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها
• بررسي علل و موانع بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي در سازمان‌هاي ايراني
• استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی
• روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه
• تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجي
• راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی 

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش می‌توانند به بخش ثبت‌نام (http://smday.ir/#register) مراجعه کنند، و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان (http://smday.ir/#speaker) و برنامه برگزاری به سایت همایش (Smday.ir) مراجعه کنید. 

گفتنی است دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: 26097
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام