۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

به‌روزرسانی دیباگ کننده متن‌باز جاوا برای کدهای ویژوال استودیو

ایتنا – شرکت مایکروسافت با استفاده از بازخوردهای مختلفی که از توسعه دهندگان دریافت کرده است، به سراغ به‌روزرسانی دیباگ کننده متن‌باز جاوا برای کدهای ویژوال استودیو رفته است.
به‌روزرسانی دیباگ کننده متن‌باز جاوا برای کدهای ویژوال استودیو
شرکت مایکروسافت بر اساس بازخوردهای مختلف توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، به سراغ به‌روزرسانی دیباگ کننده متن‌باز جاوا برای کدهای ویژوال استودیو رفته است.

به گزارش ایتنا از رایورز مایکروسافت در طول چند سال گذشته به‌شدت بر روی بهبود کدهای ویژوال استودیو تمرکز داشته و برای استفاده هر چه بیشتر آن توسط کاربران، تلاش نموده است.
حال این شرکت اقدام به دریافت بازخوردهای متعددی از کاربران و برنامه‌نویسان خود نموده و با توجه به این اطلاعات، دیباگ کننده متن‌باز جاوا را برای کدهای ویژوال استودیو به‌روزرسانی کرده است.

گفتنی است افزونه دیباگ کننده متن‌باز جاوا برای کدهای ویژوال استودیو، تا به امروز توسط 56 هزار توسعه‌دهنده نرم‌افزاری نصب و استفاده شده است؛ نکته جالب اینکه از سوی توسعه‌دهندگان، امتیاز 5 از 5 را به دست آورده که نشانه رضایت ایشان از مسیر مایکروسافت در این زمینه است.
 
مطابق اعلام مایکروسافت، مزایای جدید -که به این ابزار اضافه شده است- به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به‌ صورت خودکار کلاس اصلی پروژه را مدیریت نمایند. شایان ذکر است که در نسخه‌های پیشین، این مقادیر می‌بایست به‌صورت دستی وارد می‌شدند.
 
شیاوکای هی به‌عنوان مدیر برنامه ابزارها و خدمات جاوا در این‌ باره می‌گوید: «با استفاده از این مزایای جدید، می‌توانید هنگامی‌که سورس کد را در داخل JAR یا یک وصله سورس در اختیار دارید، به کمک کلاس‌های ثالث اقدام به دیباگ کردن کنید. همچنین پیش از شروع دیباگ کردن، breakpoint هایی را برای این کلاس‌ها ایجاد نمایید.»

برخی  از مزایای جذاب این به‌روزرسانی شامل این موارد هستند:
  • - سازگاری با پروتکل‌های جدید دیباگ کردن سورس کدهای ویژوال استودیو
    - استفاده از نام stackframe با استفاده از فرمت ClassName.MethodName (ParameterList)
    - توسعه نمایش اطلاعات فراخوانی پشته‌ها برای فایل‌های فاقد منبع و رفع باگ‌های مربوطه
کد مطلب: 50953
نام شما
آدرس ايميل شما