۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱

نرم‌افزار امنیتی اسنودن برای تلفن های همراه هوشمند

ایتنا- ادوارد اسنودن به‌تازگی نرم‌افزار جدیدی را طراحی کرده است که تلفن همراه هوشمند شمارا به یک دستگاه امنیتی تبدیل خواهد کرد.
نرم‌افزار امنیتی اسنودن برای تلفن های همراه هوشمند
ادوارد اسنودن به‌تازگی نرم‌افزار جدیدی را طراحی کرده است که تلفن همراه هوشمند شمارا به یک دستگاه امنیتی تبدیل خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم ادوارد سنودن فعال درزمینهٔ امنیت کامپیوتری باد دیگر نیز خود را با طراحی نرم‌افزار امنیتی ویژه‌ای به نام Haven در دنیا مطرح کرده است.
 
این نرم‌افزار که نسخه بتای آن در حال حاضر برای کاربران اندرویدی عرضه‌شده است می‌تواند تلفن همراه هوشمند افراد را به دستگاهی امنیتی برای کنترل محیط و نظارت بر اموال آن‌ها تبدیل کند.
 
این نرم‌افزار متن‌باز با نصب شدن بر روی تلفن همراه هوشمند دوم کاربر و قرار گرفتن در محیطی که برای کاربر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، فعالیت‌های ان محیط را کنترل می‌کند.
 
 
 
 
این کنترل و نظارت سخت بدون هیچ دستگاه جانبی دیگری و تنها با استفاده از حسگرهای موجود بر روی تمامی تلفن‌های همراه هوشمند از قبیل دوربین، ژیروسکوپ، میکروفون و... انجام می‌پذیرد.
 
نرم‌افزار Haven در صورت تشخص هرگونه رفتار مشکوک در محیط موردنظر هشداری را به‌صورت پیام رمزگذاری شده به کاربر ارسال خواهد کرد.
 
یکی از نکات جالب در رابطه با این نرم‌افزار سادگی در استفاده و درعین‌حال امنیت بسیار بالای آن است که با عدم اتکا بر فناوری‌های ابری به وجود آمده است.
 
کد مطلب: 51585
برچسب ها: ادوارد اسنودن
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام