ايتنا - پربيننده ترين عناوين روبوتيك :: نسخه کامل http://www.itna.ir/Tech/robotics Sat, 11 Nov 2017 23:32:39 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/normal/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) http://www.itna.ir/ 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) آزاد است. Sat, 11 Nov 2017 23:32:39 GMT روبوتيك 60 تشخیص صدا و یادگیری ماشینی، ربات‌های خدمت‌رسان را بهتر می‌کنند http://www.itna.ir/news/50903/تشخیص-صدا-یادگیری-ماشینی-ربات-های-خدمت-رسان-بهتر-می-کنند سازمان‌ها در حال حاضر با شتاب به سمت پیشرفت‌های حوزه هوش مصنوعی، رباتیک و فناوری زبان طبیعی پیش می‌روند؛ همزمان، این سازمان‌ها در پی آن هستند که از پلتفرم‌هایی استفاده کنند که توانایی استفاده از تجربه‌های انسانی را دارند و می‌توانند با کاربران به شکلی واقعی ارتباط برقرار کنند. به گزارش ایتنا از رایورز موج بعدی این چت‌بات‌ها امکان آنالیز، تجزیه و تحلیل داده‌های زمان واقعی و قابلیت‌های اتوماسیون و توانایی یکپارچه سازی و ادغام اطلاعات در میان چند کانال دیجیتال -برای ورود کاربران در گفت‌وگوی طبیعی با استفاده از صدا یا متن- را فراهم می‌سازد.   چنانچه بخواهید با یک بانک تماس بگیرید، ممکن است از شما خواسته شود که برای ارتباط با اپراتور، پیام خود را بگذارید. البته این امکان وجود دارد که نسبت به این کار بی‌میل باشید و حس کنید که این پیام‌ها آن‌قدر زیاد هستند که اپراتور وقت ندارد که به تمامی تماس‌ها پاسخ داده و مشکلات را برطرف نماید. حال فرض کنید که یک ‌چت‌بات به شما پاسخ دهد؛ پس از بررسی‌های امنیتی برای شناسایی شما از طریق نام و صدا و با استفاده از فناوری تشخیص صدا، با شما صحبت می‌کند. این ربات همه چیز را در مورد معاملات شما از جمله سفارش‌ها، جست‌وجوها روی وب‌سایت، تراکنش‌های قبلی، تماس‌های پیشین شما با بانک را می‌داند. این ربات، مشکل شما را از طریق دانایی و خردی که از شرکت به دست آورده است (مانند اطلاعات قبلی در زمینه سایر مشتریان و نحوه حل این مشکلات) حل نموده و می‌تواند اکثر مشکلات را بدون نیاز به متخصص یا درخواست اجازه حل نموده و نکته مهم اینکه این کار را بدون خطا انجام می‌دهد. در مرحله بعد و پس از اتمام کار، ربات با شما همراه می‌شود تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست پیش می‌رود. اطلاعاتی در مورد تراکنشی که انجام داده‌اید به هر مسیری که انتخاب کنید، مانند ایمیل، اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی، تماس با شماره موردنظر شما یا ترکیبی از آنها فرستاده می‌شود تا فرآیند تکمیل گردد.     ]]> فناوری Sat, 11 Nov 2017 19:43:14 GMT http://www.itna.ir/news/50903/تشخیص-صدا-یادگیری-ماشینی-ربات-های-خدمت-رسان-بهتر-می-کنند