۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۸

شرکت‌ها نباید راهکارهای توسعه و آزمون را دست کم بگیرند

ایتنا - این تست‌ها و استراتژی‌ها موثرترین اقدامات برای شرکت شما هستند، زیرا نشان می‌دهند که کسب و کار شما چقدر چابک است.
شرکت‌ها نباید راهکارهای توسعه  و آزمون را دست کم بگیرند


شرکت‌ها نباید ارزش استفاده از خدمات ابری را برای تجربه و تست ایده‌های جدید دست کم بگیرند، زیرا این تلاش‌ها به آنها یک مزیت رقابتی قابل توجه خواهد داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوتر ویکلی، یکی از مدیران آمازون در سخنرانی خود در نشست خدمات وب آمازون(AWS) در لندن، به شرکت‌ها توصیه کرد که به تست‌های ابر محور و راهکارهای توسعه‌ای به عنوان راهکارهای مهم توجه کنند، به ویژه زمانی که در شرایط غیربحرانی، فرصت مناسبی در دست دارند تا کسب و کار خود را در بلندمدت متحول نمایند.

به گفته وی: «بعضی اوقات افراد می‌گویند که این آزمون‌ها و راهکارها موثر نیستند، اما من عقیده دارم که این تست‌ها و استراتژی‌ها موثرترین اقدامات برای شرکت شما هستند، زیرا نشان می‌دهند که کسب و کار شما چقدر چابک است و سازمان شما چقدر می‌تواند سریع باشد. این تست‌ها و راهکارها به خاطر انجام محاسبات ابری به صورت بنیادی تغییر یافته‌اند. حالا به خاطر دسترسی به منابع، محدودیتی وجود ندارد.»


وی همچنین افزود: «در گذشته برای این تست‌ها، افراد بدترین امکانات سخت‌افزاری را در اختیار داشتند. آنها باید از بین ده سناریوی مختلف یکی را امتحان می‌کردند و هر بار با سیستم عامل به خصوصی سر و کار داشتند. نصب نرم‌افزارهای جدید برای آنها کابوس بود و مجبور بودند به حداقل‌ها قناعت کنند. اما حالا وضعیت فرق کرده است. شما می‌توانید تست‌ها را در بالاترین سطح صحت و دقت اجرا کنید زیرا از نظر سخت‌افزار محدودیت خاصی ندارید. چابکی به شما اجازه می‌دهد تا در بازار سریع‌تر حرکت کنید. در گذشته مشتری‌ها با یک برند زندگی می‌کردند اما حالا شرایط تغییر کرده است. در زمانی که عدم قطعیت وجود دارد، تجربه بسیار مهم است.»

به گفته وی: «چیزی که ما واقعا می‌خواستیم انجام دهیم رابطه بین تامین کنندگان و مشتریان بود. ما مشتری شرکت‌های IT بزرگ و قدیمی بودیم و در انتهای زنجیره دریافت قرار داشتیم و این چندان جالب نبود؛ تنها راه ممکن پایین آوردن هزینه‌ها، تنظیم قراردادهای بلندمدت بود که این کار باعث می‌شد تا ما مدارکی و گواهی‌هایی را بگیریم که به بعضی از آنها هیچ احتیاجی نداشتیم. با سیستم پرداخت در حال حرکت AWS کاربر همیشه تحت کنترل شما است. این کار بدون آنکه افراد را مجبور به بستن قراردادهای طولانی مدت کنیم موفقیت‌آمیز بوده است.»
 
کد مطلب: 44384
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام