۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲

ایزی بیست و پنج ساله شد

ایتنا - مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت ایزی و سی امین سالگرد تأسیس شرکت دی لینک برگزار شد.
ایزی بیست و پنج ساله شد


مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت ایزی و سی امین سالگرد تأسیس شرکت دی لینک روز 95/02/26 در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. همزمان با این مراسم خبر افزایش زمان گارانتی به ۴ سال و راه‌اندازی باشگاه مشتریان ایزی منتشر شد.


به گزارش ایتنا، این مراسم که با شرکت جمعی از نمایندگان ایزی و فروشندگان محصولات دی لینک، شرکا و کارکنان این دو شرکت و اهالی مطبوعات برگزار شد، شاهد حضور مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و تهران، اتحادیه فناوران رایانه تهران و همچنین شخصیت های مهم و تاثیر گذار صنعت IT ایران بود.

ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و تهران، باقر بحری نایب ئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران، آزاد معروفی عضو شورای مرکزی نصر کشور و مسئول کمیسیون شبکه سازمان و سید مهدی میر مهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، پاک ضمیر و سلطانی از اعضای اتحادیه و همچنین سعیدی نائینی در این مراسم حاضر بودند.
در این مراسم عبدالصاحب نجفی مدیر عامل شرکت ایزی ضمن خوشامد گویی به حضار طی سخنان کوتاهی نقشه راه جدید ایزی و دی لینک را در سال پیش رو به اطلاع حاضران رساند. تأکید بیشتر ایزی و دی لینک بر فعالیتهای مارکتینگ با محور مصرف کننده نهایی، راه اندازی پرتال باشگاه مشتریان ایزی، تغییرات اساسی و افزایش زمان گارانتی محصولات و تسهیل شرایط استفاده از خدمات گارانتی ایزی،‌ محور اصلی سخنان نجفی را تشکیل می داد. همچنین با توجه به تغییرات در رأس دفتر دی لینک ایران از زحمات ۱۰ ساله نیما مجاهد تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

سپس هریسون آلبرت، مدیر دی لینک در خاور میانه و آفریقا با معرفی محمد امین خلیفه زاده به سمت مدیریت دفتر دی لینک ایران، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود. در پی آن، وی با همکاری آقای خلیفه زاده به معرفی محصولات و نقشه راه دی لینک برای سالهای پیش رو پرداخت.
هریسون گفت: دی لینک با توجه به تعمیرات تکنولوژی و نیازهای مبرم مصرف کنندگان، به ارائه محصولات متنوع نسل سومی و چهارمی و همچنین نسل جدید محصولات وایرلسAC با سرعتها و پهنای باند بسیار بالا، تجهیزات اینترنت اشیاء برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی پرداخته و تنوع این رده از محصولات را افزایش خواهد داد.

در ادامه این برنامه، هدایای ویژه برندگان جشنواره مهر ایزی که عبارت بود از مبلغ ده میلیون وجه نقد به برگزیدگان این جشنواره و هدایای مخصوص برندگان جشنواره نوروز ۹۵ ایزی اهدا گردید.
براساس همین گزارش از ابتدای سال ۹۵ محصولات ADSL دی لینک، دارای ۳ سال گارانتی شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای دو سال گارانتی می باشند که با عضویت و ثبت محصول خریداری شده طی یک ماه اول پس از خرید، می توان زمان گارانتی را به مدت یکسال افزایش داد.

به این ترتیب زمان محصولات ADSL چهار سال شامل یکسال گارانتی تعویض و سایر محصولات دارای سه سال گارانتی خواهند بود.
همچنین مزیت های دیگری با عضویت در باشگاه مشتریان ایزی شامل مصرف کنندگان خواهد شد. از جمله دریافت خبرنامه‌ها و آگاهی از آخرین محصولات و آموزشی و مراسم معرفی محصولات، امکان بهره مندی از تخفیفات دوره ای در موارد خاص.
 
کد مطلب: 42967
نام شما
آدرس ايميل شما