۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸
شرکت سیف سافت حضور خود را در بازار امنیت فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد

امنیت، یک سطح بالاتر

ايتنا - شرکت سیف سافت حضور خود را در بازار امنیت فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد. این شرکت تازه تاسیس در یک کنفرانس خبری برنامه های خود برای عرضه محصولات کسپرسکی، سایبروم و GFI تشریح کرد.
امنیت، یک سطح بالاتر


شرکت سیف سافت حضور خود را در بازار امنیت فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد.
این شرکت تازه تاسیس در یک کنفرانس خبری برنامه‌های خود برای عرضه محصولات کسپرسکی، سایبروم و GFI تشریح کرد.

به گزارش ایتنا، در ابتدای مراسم، فرزاد شهنازیان، مدیرعامل ضمن خوش آمدگویی، ورود نام تازه‌ای تحت عنوان سیف سافت را در بازار فناوری اطلاعات کشور اعلام نمود.
وی با اشاره به سابقه چند ساله حضور در حوزه امنیت اطلاعات و ارائه راهکارهای این زمینه خاطرنشان ساخت: شرکت پارس ایمن نرم‌افزار با نام تجاری سیف سافت و شعار سازمانی «امنیت، یک سطح بالاتر» ورود خود را در این بازار اعلام می‌کند و امیدوار است با توجه به اهداف سازمانی خود، سطحی متفاوت از خدمات امنیت اطلاعات و شبکه را ارائه نماید.

شهنازیان با اشاره به اینکه هم اکنون امنیت به عنوان یک سرویس و نه تنها یک کالا ارائه می‌شود، افزود: شرکت سیف سافت با تکیه بر توان کارشناسان خود و تحقیقات انجام گرفته، سبد محصولات خود را با راهکارهای کسپرسکی، سایبروم ، GFI و IOPus در نخستین گام آماده کرده و به تدریج آن را غنی‌تر خواهد ساخت.

مدیرعامل شرکت سیف سافت ضمن برشمردن اهداف اصلی شرکت در ارائه خدمات، در این زمینه افزود: گارانتی بهتر، ارائه خدمات پشتیبانی در سه لایه برای نخستین بار در کشور، انجام مشاوره پیش از خرید و ارائه خدمات به صورت معماری امنیت از جمله این اهداف هستند که امیدواریم در رسیدن به آنها موفق عمل کنیم.

درادامه کنفرانس، سعید هدایتی، مدیربازرگانی شرکت به معرفی گروه فریکو به عنوان یکی از سهامداران اصلی شرکت سیف سافت پرداخت.
وی ضمن سخنانی با اشاره به فعالیت‌های هلدینگ فریکو در زمینه سرمایه‌گذاری، صنعت و بازرگانی و مخابرات افزود: شرکت سیف سافت به عنوان بازوی تخصصی گروه فریکو در زمینه امنیت فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش می‌کند با انجام سرمایه‌گذاری مناسب در این زمینه، یکی از بازیگران اصلی این حوزه باشد.

هدایتی با اشاره به فعالیت‌هایی که شرکت‌های هلدینگ فریکو در زمینه ارائه گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌دهند، تصریح کرد: ارائه بسته‌های مشترک تلفن همراه با محصولات امنیت اطلاعات یکی از نخستین حوزه‌هایی خواهد بود که خبرهای جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

سپس سعيدگردش، مدیر فنی و پرستو گل محمدی، مدیر محصول کسپرسکی در شرکت سیف سافت، به تشریح ویژگی‌های محصول جدید کسپرسکی تحت عنوان Kaspersky Endpoint Security ۸ و Kaspersky Security Center پرداختند.

در واقع معرفی راهکارهای جدید امنیتی کسپرسکی در کنار اعلام حضور شرکت سیف سافت، مناسبت دیگری بود که نمایندگان رسانه‌های گروهی با تکنولوژی‌های جدید امنیتی آشنا شوند.

Kaspersky Endpoint Security ۸، یک ايستگاه قدرتمندي امنیتی است كه لايه‌اي از پس لايه‌اي ديگر از محافظت هوشمند و ممتاز را در برابر تهديدهاي پيچيده رو به رشد دنیای سایبر به ارمغان مي‌آورد. كنترل کارکرد برنامه‌ها، ساخت ليست سفيد به تشخيص مدير، اسكن آسيب‌پذيري‌ها، آنالیز فعالیت‌های مشکوک، برگرداندن فعاليت‌هاي تخریبی، سيستم شناسايي نفوذ، فايروال پيشرفته و ... از جمله ویژگی‌های جدید یا توسعه یافته این راهکار جدید هستند.

Kaspersky Security Center یا مرکز امنیت کسپرسکی نیز یک کنسول مدیریتی یکپارچه و جامع با قابلیت مشاهده کلیه کنترل‌های مدیریتی می‌باشد که بهینه شده و تجهیز یافته است. این کنسول با قابلیت پشتیبانی از همه شبکه ها در هر اندازه و با هرنوع زیرساخت، گزینه‌های انعطاف‌پذیر سياستگذاري و گزارش‌دهی قوی، نصب سریع، امکان نصب روی دستگاه‌های آلوده، تعریف فهرست‌های سیاه و سفید و... امکانات بی‌شماری را در اختیار مدیران شبکه‌ها قرار می‌دهد.

در ادامه جلسه و پس از معرفی توانمندی‌های راهکارهای جدید کسپرسکی، پرسش و پاسخ خبرنگاران آغاز شد.

شهنازیان در پاسخ به سئوالی در مورد علت ورود سیف سافت دراین حوزه با وجود شرکت‌های متعدد دیگر گفت: ورود شرکت‌های جدید نشان از زنده بودن مقوله امنیت در کشور را دارد، ضمن آنکه هر شرکت تازه در واقع فرصت جدیدی است برای مشتریان تا بتوانند سطح دیگری از خدمات را تجربه کنند و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ سئوالی که به فلسفه شعار سازمانی شرکت اشاره می کرد، گفت: همانگونه که اشاره شد، سیف سافت تلاش دارد که امنیت را به صورت معماری شده به سازمان‌ها ارائه دهد و سطح بالاتر خدمات در حقیقت مشاوره‌ای است که به سازمان‌ها داده می شود در زمینه انتخاب راهکار مناسب، با توجه به ساختار سازمانی و همچنین نیازمندی‌های واقعی آن سازمان. در نتیجه امنیت معماری شده، همان سطحی از خدمات امنیت است که در کشور کمتر به آن توجه شده است و ما تلاش می‌کنیم که در سیف سافت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

هدایتی، مدیر بازرگانی شرکت نیز در مورد محصولاتی که توسط سیف سافت ارائه خواهد شد گفت: فعلا در سبد محصولات ما کسپرسکی، سایبروم و جی اف آی و محصول جدید IOPus وجود دارد، ولیکن برنامه بلندمدت شرکت ارائه محصولات بیشتر و متنوع‌تری به همراه خدمات پشتیبانی مناسب است.

مدیرعامل سیف سافت همچنین در مورد نوع و نحوه ارائه خدمات پشتیبانی فنی تصریح کرد: ارائه این خدمات در سه لایه مهندسی به همراه تجهیز وب‌سایت شرکت به سیستم پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها، از جمله راهکارهای مورد نظر در این زمینه است که مطمئنا مشتریان ما تفاوت را در کیفیت خدمات احساس خواهند نمود. این جلسه با طرح موارد دیگری از جمله لزوم فرهنگ سازی در حوزه امنیت اطلاعات و توجه بیشتر رسانه‌ها در این زمینه پی گرفته شد.

شرکت سیف سافت از طریق وب سایت www.safesoftco.com و تلفن ۸۸۸۲۷۹۴۹ آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان در این زمینه می‌باشد.
 
کد مطلب: 20266
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام