۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
آموزش در ایتـنا

با پیام هشدار ساختار رنگ در ویندوز هفت چگونه برخورد کنیم؟

ایتنا- در ویندوز ۷ یک پیام هشدار وجود دارد که رد برخی موارد برای کاربران به نمایش درمی‌آید و ساختار رنگ سیستم‌عامل را به حالت پیش‌فرض بازمی‌گرداند که در این بخش به دلایل وجود این پیام و آموزش نحوه متوقف کردن نمایش آن خواهیم پرداخت.
با پیام هشدار ساختار رنگ در ویندوز هفت چگونه برخورد کنیم؟


در ویندوز ۷ یک پیام هشدار وجود دارد که در برخی موارد برای کاربران به نمایش درمی‌آید و ساختار رنگ سیستم عامل را به حالت پیش‌فرض بازمی‌گرداند.
در این بخش به دلایل وجود این پیام و آموزش نحوه متوقف کردن نمایش آن خواهیم پرداخت.


در این آموزش اختصاصی ایتنا ابتدا با ما با دلایل وجود داشتن چنین مکانیسمی در ویندوز همراه باشید.

این پیام با متن کامل انگلیسی Do you want to change the color scheme to improve performance? برای کاربر به نمایش درمی‌آید و ترجمه این پیام به این شرح است:
«آیا مایل به تغییر ساختار رنگ برای بهبود عملکرد سیستم هستید؟»


همان‌طور که از متن پیام مشخص است این پیغام زمانی نمایش داده می‌شود که سیستم شما با کمبود منابع روبرو شده است و برای دست‌یابی به منابع سخت‌افزاری بیشتر، سستم رنگ‌بندی ویندوز را قربانی خواهد نمود.

این پیام برای بهبود سرعت کامپیوتر بسیار مفید است و اگر کامپیوتر شما در وضعیت بهینه باشد آنگاه خود شما بهره اصلی را خواهید برد ولی اگر مایل هستید که با این پیام روبرو نشوید نیز به‌راحتی می‌توانید با مراجعه به کنترل پنل و ورود به بخش Action center برای مسدود کردن آن اقدام کنید.

در این بخش در کادر Maintainance message کافی است تا چک باکس مقابل عبارت Windows Troubleshooting را غیرفعال کنید تا دیگر با این پیام مواجه نشوید.

ولی در صورت افت بالای سرعت سیستم، مجدداً به این بخش مراجعه کنید و این چک باکس را به حالت فعال بازگردانید تا سیستم شما به وضعیت عادی بازگردد.
 
کد مطلب: 31546
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام