۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۱

اینترنت همراه و درآمد قابل توجه گوگل

ایتنا - این رده‌بندی همچنان که انتظار می‌رود گوگل به تنهایی بیش از نصف در آمد این بازار پر سود و رو به گسترش را از آن خود کرده است.
اینترنت همراه و درآمد قابل توجه گوگل


جمال صوفیه
در آماری که اخیرا سایت e-marketer ارایه داده است، سهم چند شرکت معروف اینترنتی از جمله گوگل، فیس‌بوک و تویتر از کل در آمدهای تبلیغاتی اینترنت همراه آورده شده است که در این رده‌بندی همچنان که انتظار می‌رود گوگل به تنهایی بیش از نصف در آمد این بازار پر سود و رو به گسترش را از آن خود کرده است.
بنابراین یکی از مدل‌های اصلی کسب و کار گوگل یا همان business model همچنان روی پاشنه تبلیغات می‌چرخد که با افزایش کاربران اینترنت همراه این بار به این سمت متمایل شده است.

نکته دیگر، رشد قابل توجه این میزان سهم گوگل از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ است یعنی در عرض این دو سال بیش از یک و نیم برابر شده است.

در رده بعدی، فیس‌بوک قرار دارد که با رشد خیره کننده نسبت به سال قبل در واقع سهمش از درآمد تبلیغات اینترنت همراه نسبت به سال قبل سه برابر شده است و به همراه گوگل جمعا حدود هفتاد درصد این بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
اما سهم تویتر به هیچ وجه قابل مقایسه با این دو غول نیست و نسبت به سال گذشته هم رشد اندک و لاک‌پشت‌گونه‌ای داشته است و از ۱.۵۷ درصد به ۱.۸۵ درصد رسیده است.
 
 
 
کد مطلب: 28130
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام