۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲

غایب یک دیدار صنفی

ایتنا - اگر این دیدار رسمی بوده و رییس و نمایندگان کشوری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در آن حضور نداشته اند، تامل‌برانگیز است.
غایب یک دیدار صنفی



فرشید رضایی - روز سه‌شنبه روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران خبر از دیدار رییس این سازمان با نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران داد.

فارغ از شکل و کیفیت عرضه این خبر، در این دیدار جهانگرد از قول وزیر ارتباطات خبر خوشی به حضار داد مبنی بر اینکه به دستور وزیر و برای نخستین بار یک نماینده از بخش خصوصی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حضور خواهد یافت.

آنطور که از فحوای سخنان رییس سازمان IT پیدا بود وی در جمع تهرانی‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای چند باری از نماینده بخش خصوصی و نه شهر یا استان خاص نام برده است.
بلافاصله بعد از انتشار این خبر بود که برخی سایت‌ها از کاظم آیت‌اللهی به عنوان کاندیدای اصلی حضور در کمیسیون رگولاتوری خبر دادند.

اگرچه خبر مذکور تایید یا تکذیب نشد اما تصور عمومی بر این بود که علی‌القاعده این رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است که در این جایگاه جدید قرار خواهد گرفت.

اما نکته‌ای که روز گذشته از نگاه‌ها دور ماند این بود که رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اصلا در این مراسم حضور نداشته است.

نکته تامل برانگیز دیگر در نشست مذکور این بود که رییس سازمان فناوری اطلاعات ظاهرا در نخستین دیدار خود با بخش خصوصی، نه نمایندگان کشوری که نماینده تهرانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را به حضور پذیرفته است. 

اینکه آیا نشست مذکور بدون برنامه‌ریزی مشخص و صرفا برای دیدار و تبریک بوده یا آنکه یک نشست رسمی، معلوم نیست، اما اگر این دیدار رسمی بوده و رییس و نمایندگان کشوری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در آن حضور نداشته اند، تامل‌برانگیز است.

اگرچه رییس سازمان نصر کشور در خصوص دیدار اخیر سکوت کرده و ظاهرا ترجیح داده فعلا موضع یا اظهارنظری نداشته باشد.
 
کد مطلب: 27891
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام