۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵

اولین امتحان کامپیوتر روحانی

ایتنا - یکی از افرادی که از ابتدا مورد نظر کارشناسان و فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و نامش در توصیه‌ها و گمانه‌زنی‌ها به دفعات مطرح شده نصرالله جهانگرد بوده است.


ایمان بیک
درست پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، گمانه‌زنی‌ها، پیشنهادها و توصیه‌ها برای اعضای کابینه آغاز شد.
درباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز فعالان وارد عمل شدند، کارشناسان توصیه کردند و لابی‌ها نیز از جهات مختلف فعال شدند.

یکی از افرادی که از ابتدا مورد نظر کارشناسان و فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و نامش در توصیه‌ها و گمانه‌زنی‌ها به دفعات مطرح شده نصرالله جهانگرد بوده است.
البته در کنار او نام یکی دو شخصیت دبگر هم مدنظر کارشناسان بوده و اعلام شده است.
امروز نیز که نظر فراگیرترین سازمان نظام صنفی فناوری اطلاعات کشور منتشر شده و مشخصا جهانگرد را برای در دست گرفتن پست وزارت به رییس جمهور منتخب پیشنهاد کرده است.

به این ترتیب جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به وظیفه خود که همانا ارائه راهکار و همفکری در انتخاب افراد اصلح کابینه است عمل کرده و باید منتظر بماند و ببیند که روحانی در اولین امتحان فاوا چه کارنامه‌ای از خود به جا می‌گذارد و چه نامی را به رای اعتماد مجلس می‌سپارد.
آیا به نظرات رسانه‌ها صنف و کارشناسان این صنعت تاثیرگذار توجه می‌کند، تسلیم فشارها می‌شود یا با لابی‌هایی همراهی خواهد کرد که دغدغه‌شان لزوما توسعه فاوا نیست.
 
 
کد مطلب: 26939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام