کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غول فناوری چین، از سقوط اپل سواستفاده کرد

26 آبان 1402 ساعت 4:38

ایتنا - با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگ‌کنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آن‌خود کرده است.



تحلیل‌گران حوزه دیجیتال معتقدند به‌دنبال کاهش فروش اپل در چین، شیائومی رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و با تقویت جایگاه خود در بازار چین و هند از ماه ژوئن تاکنون ۲۰ میلیارد دلار به بازار خود افزوده و برنده اصلی این بازار بوده است.

شرکت کانترپوینت ریسرچ معتقد است شیائومی تنها برند میان پنج برند بزرگ دنیای موبایل است که هم از نظر رشد فصلی و هم رشد سالانه در فصل سوم ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد. این شرکت ادعا می‌کند که رشد شیائومی متأثر از تقویت جایگاه این برند در بازارهای مهمی نظیر چین و هند است.

با افزایش قابل توجه افت فروش محصولات اپل در بازار چین، سهام شیائومی در بورس هنگ‌کنگ ۶۰ درصد بالا رفته و بازار موبایل چین را نیز از آن‌خود کرده است.

«گوکول هریهاران»، تحلیل‌گر JPMorgan Chase اخیراً در یادداشتی درباره وضعیت مطلوب شیائومی صحبت کرده و فرصت‌های رشد این غول چینی را بررسی کرده است. وی دراین یادداشت معتقد است که شیائومی از افت فروش اپل در بازار چین بیشترین استفاده را کرده است.


کد مطلب: 75582

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/75582/غول-فناوری-چین-سقوط-اپل-سواستفاده

ايتنا
  https://www.itna.ir