۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

معرفی بهترین نرم افزار crm فارسی

در این مطلب بهترین ویژگی های یک نرم افزار crm را بررسی می کنیم که در تصمیم گیری برای خرید سی آر ام بهترین گزینه را انتخاب کنید
معرفی بهترین نرم افزار crm فارسی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



چکیده : در این مطلب بهترین ویژگی های یک نرم افزار crm را بررسی می کنیم که در تصمیم گیری برای خرید سی آر ام بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نرم افزارهای سی آر ام اغلب برای مدیریت کردن ارتباطات، تماس‌ها و تمامی اطلاعات مربوط به مشتری و شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. Crm های مختلفی در ایران و جهان وجود دارند. هر کدام ویژگی منحصربفردی دارند. مشتریان با توجه به قابلیت‌هایی که مدنظر دارند، بودجه‌ای می‌توانند پرداخت کنند و … بدنبال بهترین گزینه‌ هستند. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند سی آر امی بخرند که به زبان فارسی باشد در نتیجه بدنبال بهترین نرم افزار crm فارسی هستند. اما برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید باید بدانید انواع crm چیست و چه تجهیزاتی برای خرید آنها لازم است؟ در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی‌های بهترین نرم افزار crm فارسی را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.
 

ویژگی‌های بهترین نرم افزار crm فارسی


اگر می‌خواهید نرم افزار سی آر امی بخرید که بتواند به نیاز‌های سازمان شما بدرستی پاسخ دهد و همه کارکنان سازمان بتوانند بدون مشکل با آن کار کنند، باید با ویژگی‌های بهترین نرم افزارهای crm آشنایی داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها که باید بهترین نرم افزار crm فارسی داشته باشد را بیان می‌کنیم.
 

داشتن محیط کاربری آسان


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران ارشد سازمان برای خرید سی آر ام، داشتن محیط کاربری آسان نرم افزار است. در اینصورت یادگیری نرم افزار توسط پرسنل با سرعت بیشتری انجام شده و خبری از اتلاف وقت یا اشتباه انجام دادن کارها نیست.
در برخی از نرم افزارهای crm دسترسی به فایل‌های مختلف مانند فرم‌ها، گزارشات، تعریف کردن محصولات، اتوماسیون اداری، بازاریابی و فروش به راحتی امکان پذیر نیست. در نتیجه باید کاربران از تب‌های مختلف استفاده کنند تا بتوانند به این صفحات دسترسی داشته باشند. در اینصورت زمان زیادی باید پرسنل صرف یادگیری مسیرهای مختلف برای انجام کارها کنند.
 

ترجمه شدن تمامی فرم‌ها به فارسی


نرم افزار های سی آر ام فارسی که فروخته می‌شوند اغلب یا به طورکلی به زبان فارسی نوشته شده‌اند یا نسخه‌ای ترجمه شده از نرم افزارهای بین المللی مانند مایکروسافت سی آر ام هستند.
خرید نرم افزارهایی که توسط بزرگ‌ترین شرکت‌های بین المللی استفاده می‌شود بهتر است، به شرطی که همه صفحات و فرم‌های آنها مطابق با نیاز کاربران داخلی تغییر کرده باشد. خوشبختانه شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت کرده‌اند و این نرم افزارها را به فارسی ترجمه کرده‌اند. البته ترجمه‌ها و نحوه خدمات رسانی این شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است.
در نتیجه باید در زمان خرید به ترجمه شدن همه صفحات و استفاده از کلمات سلیس فارسی توجه کنید تا موجب سردرگمی همکاران خود نشوید.
 

امکان تغییر  تنظیمات تقویم (شمسی، میلادی، قمری)


بهترین نرم افزارهای سی آر ام ویژگی‌های مختلفی دارند که یکی از آنها امکان تغییر در تنظیمات تقویم نرم افزار است. در اینصورت می‌توانید با توجه به نوع کسب و کارتان از انواع تقویم شمسی، میلادی، قمری و … استفاده کنید. حتی می‌توانند برخی از پرسنل شما بسته نوع فعالیتشان از تقویم میلادی و برخی دیگر از تقویم شمسی استفاده کنند.
 

امکان تغییر واحد پول


در فعالیت شرکت شما در حوزه فروش یا بازرگانی است، امکان تغییر فرمت پول واحد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نرم افزار crm فارسی خواهد بود؛ زیرا ممکن است شما محصولاتی را برای صادرات داشته باشید و بخواهید قیمت محصولات را به دلار، پوند، یورو، لیر یا … وارد کنید. در اینصورت اگر تنها یک فرمت برای پول محصولات وجود داشته باشد، نمی‌توانید قیمت را بدرستی تعیین کنید.
 

ارتباط crm با سایر نرم افزارها


امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای انجام کارهای مختلف خود از نرم افزارهای متفاوتی استفاده می‌کنند. به طور مثال برای امور مالی از نرم افزارهای مخصوص مالی یا حسابداری، برای انجام کارهای اداری از نرم افزارهای مخصوص اتوماسیون اداری، برای گزارش گیری از نرم افزارهای مدیریت پروژه، اکسل و power bi و …
فرقی نمی‌کند که شما از چه نرم افزارهایی برای انجام امور شرکت استفاده می‌کنید، بهترین نرم افزار crm فارسی قابلیت وصل شدن به نرم افزارهای مختلف را دارند. در نتیجه دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در آنها نیست و می‌توانید از داده‌های موجود در سی آر ام خود گزارش بگیرید یا آنها را به نرم افزار مربوطه انتقال دهید.
یکی از نرم افزارهای سی آر امی که از این ویژگی برخوردار است، مایکروسافت داینامیک سی آر ام است. به شرطی که برنامه‌های استفاده شده شما دارای api استاندارد باشد، داینامیک سی آر ام می‌تواند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کند.
 
 

عربی نبودن کلمات نرم افزار crm


یکی دیگر از نکات مهمی که در زمان خرید بهترین نرم افزار crm فارسی باید در نظر داشته باشید، نوع کلمات استفاده شده در نرم افزار است. برخی از شرکت‌های فروشنده سی آر ام از کلمات عربی در صفحات استفاده می‌کنند یا حتی بعد از خروجی گرفتن از اطلاعات، متن‌ها راست چین نیست. در اینصورت باید زمانی را بابت ویرایش اطلاعات صرف کنید. همچنین در صورتی‌که در حوزه فعالیت شما استفاده از کلمات عربی ممنوع باشد باید زمانی را بابت تغییر و اصلاح این کلمات بگذرانید.
 

امکان نصب آسان روی دستگاه های مختلف


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید بهترین نرم افزار crm فارسی داشته باشد، امکان نصب آسان روی دستگاه‌های مختلف است. در غیر اینصورت باید کارشناسان IT شرکت زمان زیادی را برای نصب سی آر ام روی دستگاه همه پرسنل صرف کنند.
البته باید بگوییم سی آر ام‌ها در دو نوع محلی و ابری وجود دارند. سی آر ام هایی که به شکل ابری هستند، نیازی به نصب ندارند. کافیست صفحه مربوطه را باز کرده، سپس یوزر و پسورد خود را بزنید. اما نوع دیگر از سی آر ام‌ها هستند که روی سرور شما نصب می‌شوند و پس از وارد کردن اطلاعات آنها می‌توانید به راحتی به نرم افزار دسترسی داشته باشید.
 

محدود نبودن به محل جغرافیا


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بهترین نرم افزار crm فارسی باید داشته باشد، محدود نبودن به محل جغرافیاست. یعنی کارکنان سازمان در هر محل و زمانی بتوانند از نرم افزار استفاده کنند و نیاز به حضور در شرکت نداشته باشند. در اینصورت همه پرسنل و مدیران سازمان حتی در طول مسافرت، ماموریت یا دورکاری هم می‌توانند به امور رسیدگی کنند و فعالیت‌های خود را انجام دهند.
 
 

خدمات پشتیبانی نرم افزار  


پشتیبانی داشتن نرم افزار نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست که بهترین نرم افزار crm فارسی باید داشته باشد. در اینصورت هرگونه مشکلی که در حین کار با نرم افزار به وجود می‌آید را می‌تواند با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارید و از راهنمایی‌های آنها برای رفع مشکل کمک بگیرید.
البته در صورتی‌که نرم افزار مورد استفاده شما توسط شرکت‌های مختلف پشتیبانی داشته باشد، بهتر است. به طور مثال شرکت‌های مختلفی در حوزه پشتیبانی سی آر ام مایکروسافت داینامیک فعالیت می‌کنند. در اینصورت اگر از خدمات پشتیبانی یک شرکت رضایت نداشتید می‌توانید به راحتی از خدمات پشتیبانی شرکتی دیگر استفاده کنید.

 
کد مطلب: 70869
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام