۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴

دلایلی که تور مالزی را تبدیل به سفری هیجان انگیز خواهد کرد

در سال‌های اخیر، مالزی به یکی از قطب‌های قدرتمند گردشگری جنوب شرق آسیا و جهان تبدیل شده است. شما در تور مالزی می‌توانید، طبیعت زیبا با آب و هوای گرم و استوایی در کنار سواحل و جنگل‌های درخشان را در کشور چند ملیتی با مذاهب گوناگون تماشا کنید.
دلایلی که تور مالزی را تبدیل به سفری هیجان انگیز خواهد کرد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مالزی شبه ‌جزیره محبوب در جنوب شرق آسیا که به خاطر طبیعت بکر و زیبا و ساختمان‌های مدرن خود به مقصد توریستی بین مردم ایران تبدیل شده است. کشوری پادشاهی که امروزه به عنوان کشور توسعه ‌یافته شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر، مالزی به یکی از قطب‌های قدرتمند گردشگری جنوب شرق آسیا و جهان تبدیل شده است. شما در تور مالزی می‌توانید، طبیعت زیبا با آب و هوای گرم و استوایی در کنار سواحل و جنگل‌های درخشان را در کشور چند ملیتی با مذاهب گوناگون تماشا کنید.
اگر قصد خرید تور مالزی را دارید، ما در نوآوران راه سپید تور مالزی آبان 1401 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با ما همراه باشید تا بفهمید چه چیزی تور مالزی را تبدیل به یک سفر هیجان‌انگیز می‌کند و به شما تجربیات شگفت‌انگیزی از سفر به مالزی می‌دهد.
 

چرا مالزی را برای سفر انتخاب کنیم ؟


اگر شما به دنبال دلیل خوبی برای انتخاب مالزی به عنوان یک مقصد هیجان‌انگیز برای سفر خود می‌گردید، در ادامه با نوآوران راه سپید همراه باشید تا به شما بگوییم چه چیزی تور مالزی را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد.

 

تور مالزی برای هر قشری مناسب است


فرقی نمی‌کند شما برای یک سفر و تفریحات لاکچری یا کم‌خرج‌تر برنامه‌ریزی می‌کنید، تور مالزی بهترین انتخاب شما است. شما با انتخاب تورهای مالزی می‌توانید هتل‌های لاکچری و 5 ستاره یا هاستل‌های ارزان‌قیمت‌تر را برای اقامت خود انتخاب کنید. برای رفت و آمد می‌توانید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید یا هر زمان که بخواهید یک لیموزین اجاره کنید.
 

در تور مالزی مجذوب سواحل خواهید شد


مالزی کشوری با آب و هوای گرم استوایی است که به خاطر شبه ‌جزیره بودن، سواحل درخشان و خیره‌کننده‌ای دارد. در حالی که سواحل اصلی مالزی به اندازه کافی زیبا هستند، سواحل جزیره‌های مالزی مسحورکننده‌تر هستند. کافی است سری به جزیره‌های مالزی بزنید، خودتان متوجه خاص و منحصر به فرد بودن سواحل آن خواهید شد.
اکثر افراد در تور مالزی به دنبال فرار از شلوغی و رفتن به مکان‎‌های خلوت‌تر هستند، درصورتی که شما هم به دنبال چنین مکانی می‌گردید، سری به جزیره ردانگ که به پناهگاه لاک‌پشت‌ها معروف است بزنید. اگر شما هم جزو عاشقان ساحل هستید می‌توانید هتل‌های کنار سواحل را برای اقامت خود انتخاب کنید.
 

مالزی کشوری برای ملیت های مختلف


وقتی شما به مالزی بروید خیلی زود متوجه خواهید شد که مالاییایی‌ها تنها افرادی نیستند که مالزی را کشور خود می‌دانند. مالزی به عنوان کشور چند ملیتی، متعلق به چینی‌ها، هندی‌ها و سریلانکایی‌ها هم هست. این ترکیب قومیت‌ها دلیلی است که این کشور را متمایز می‌کند. خیلی از مکان‌هایی که مقصد توریست‌ها است، به عنوان آثار ثبت شده یونسکو شناخته می‌شوند. برای اینکه خودتان از نزدیک با این شگفتی‌ها آشنا شوید، تور مالزی انتخاب مناسبی برای سفر است.
 

بهترین زمان تور مالزی


هیچ زمان بهتری برای سفر با تور مالزی 1401 وجود ندارد. مالزی دقیقا روی خط استوا قرار دارد به همین دلیل برای علاقه‌ مندان آب و هوای گرم، مالزی بهترین مکان است. موقعیت جغرافیایی مالزی باعث شده تا این کشور فقط دو فصل گرم و خشک و گرم و مرطوب را در طول سال تجربه کند. در مالزی حتی فصل گرم و خشک هم بارندگی زیاد است. برای فرار از گرما به مناطق مرتفع بروید تا کمی سرما هم تجربه کنید.
اگر به دنبال خرید تور مالزی در آبان 1401 هستید، آب و هوا در این ماه کمی آرام و خنک است. دمای هوا بین 23 تا 29 درجه متغیر است. در هر صورت همراه داشتن چتر در مالزی را فراموش نکنید. هوا در این ماه چندان سرد نیست که زمان خوبی برای بازدید از سواحل است. به خاطر بارندگی در این ماه، هزینه‌های سفر با تور مالزی پایین‌تر خواهد آمد. شما می‌توانید برای خرید تور ارزان مالزی با مشاوران نوآوران راه سپد تماس بگیرید.
 

تو مالزی کجا بریم ؟


نام مالزی اولین بار در سال 150 پس از میلاد توسط بطلمیوس به عنوان شبه‌ جزیره طلا آورده شد. این کشور پر زرق و برق ارزش یک بار دیدن را دارد، پس اگر قصد خرید تور مالزی را دارید در این قسمت می‌توانید با مکان‌های دیدنی مالزی آشنا شوید.
 

جرج تاون ، شهر 500 ساله


شهر جرج تاون به یکی از مقصدهای پرطرفدار تور مالزی تبدیل شده است. این شهر در سال 2008 به خاطر وجود بنا و جاذبه‌های گردشگری تاریخی نام خود را در یونسکو ثبت کرد. با سر زدن به این شهر می‌توانید از هند کوچک دیدن کنید. جرج تاون که به عنوان هند کوچک شناخته می‌شود، محل زندگی هندی‌هاست. برای همین در این شهر مغازه‌های هندی زیادی وجود دارد و می‌توانید از شنیدن موسیقی‌های هندی لذت ببرید.
 

معبد باتو کیوز


شهرت غارهای باتو کیوز در بین هندوهای مالزی به میلیون‌ها سال پیش برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که غارنشینیان از آنجا به عنوان سر پناه استفاده می‌کردند. در این غار چندین عبادتگاه و معبد ساخته شده است و در سال 1920 برای دسترسی راحت بازدیدکنندگان 286 پله در دامنه این غارها احداث شد.
جشن هرساله تایپوسام، یکی از جشن‌های مهم هندو است که در آخر ماه ژانویه برگزار می‌شود، در این جشن مردم از غروب روز قبل جمع می‌شوند. این مراسم زیبا هشت ساعت طول می‌کشد و با حدود یک میلیون جمعیت یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های دنیاست. سفر با تور مالزی بهترین فرصت برای تماشای این جشن از نزدیک است.
 

مسجد کریستال


در سال 2006 پادشاه کشور مالزی دستور ساخت مسجدی با طراحی شیشه و کریستال را داد و دو سال بعد در سال 2008 از آن رونمایی کرد. این مسجد از کریستال خالص، شیشه و فلز ساخته شده و دومین مسجد بزرگ جنوب شرقی آسیا به شمار می‌رود. هنگام شب نورپردازی خارق‌العاده این مسجد، یکی از دلایلی است که هزاران گردشگر را به آنجا می‌کشاند. برای اطلاع از تور مالزی لحظه آخری با مشاوران ما تماس بگیرید.
این مسجد به عنوان یک مسجد هوشمند دارای شبکه اینترنت و وای فای است که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد به صورت آنلاین قرآن بخوانند. این مسجد تمام منبع انرژی خود را از طریق سلول‌های خورشیدی دریافت می‌کند که باعث صرفه‌جویی در انرژی برق شده است. در تور مالزی خود، این مسجد را فراموش نکنید.
 

گنتینگ هایلند ، مقصد 20 میلیون گردشگر در سال


تپه «های گنتینگ» به عنوان یک مقصد تفریحی برای آخر هفته‌ها است که در آنجا هتل‌های بی‌نظیر، پارک‌های تفریحی هیجان‌انگیز، کنسرت و غیره را می‌توانید پیدا کنید. اگر شما هم طرفدار شب ‌بیداری هستید، گنتینگ هایلند مقصد مناسب شما در تور مالزی خواهد بود.
 

برج های پتروناس، بلندترین برج های دو قلو جهان


برج‌های پتروناس با ارتفاع 452 متر و 88 طبقه در سال 1998 افتتاح شد و عنوان بزرگ‌ترین ساختمان جهان را به دست آورد. طولی نکشید که با ظهور آسمان‌ خراش‌های بلندتر، برج‌های پتروناس در ردیف 20 و 21 بلندترین ساختمان‌های جهان قرار گرفتند. جالب است بدانید که برای تسریع در روند ساخت برج‌ها، هر طبقه در 4 روز ساخته می‌شد. اگر برای سفر با تور مالزی 1401 محدودیت بودجه ندارید، به مراکز خرید برج‌های پتروناس بروید تا لذت دیدن برج و خرید کردن را از دست ندهید. شما در تور کوالالامپور می‌توانید از بلندترین برج‌های دوقلو جهان دیدن کنید.
 

کلام آخر


شما در تور مالزی قرار است با شگفتی‌هایی آشنا شوید و تجربه‌های هیجان‌انگیزی از سفر خود به دست بیاورید. برای رفتن به مالزی و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن، تور مالزی آبان 1401 بهترین انتخاب برای سفر مالزی است. ما در نوآوران راه سپید بهترین تورهای مالزی و تور لنکاوی را در اختیار گردشگران قرار خواهیم داد تا سفر لذت بخشی را تجربه کنند.

 
کد مطلب: 70857
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام